Afscheid van Rio de Janeiro... - Reisverslag uit Rio de Janeiro, Brazilië van Vincent Reimering - WaarBenJij.nu Afscheid van Rio de Janeiro... - Reisverslag uit Rio de Janeiro, Brazilië van Vincent Reimering - WaarBenJij.nu

Afscheid van Rio de Janeiro...

Blijf op de hoogte en volg Vincent

17 Augustus 2016 | Brazilië, Rio de Janeiro

Het afscheid valt zwaar....Wat waren dit voor mij weer prachtige Olympische Spelen. Gisteren begon als een prachtige dag.....Marit Bouwmeester en Ferry Weertman goud, Büchli zilver, de handbalsters en de volleybalsters door. Het eindigde minder....de hockeyers niet door, de beachvolleyballers verloren en tot overmaat van ramp de val van Epke aan rekstok. We hadden toch meer gehoopt voor de Flying Dutchman! Zijn val was akelig. Respect om te zien hoe Ep zijn oefening afmaakte! Zijn rug zal vandaag niet zo prettig aanvoelen. Epke blijft hoe dan ook een held!!!! Mijn held!

Na de wedstrijd gedecepsioneerd met Gijan, Raymond en Jeroen wat gegeten en naar het HHH gegaan om sport te kijken en om het nog een beetje gezellig te hebben. Ik was eigenlijk nog kapot van de dag/nacht ervoor dus heb het niet laat gemaakt. Echter toen ik in mijn hotel kwam zat de hele bar uiteraard nog vol met juryleden...nog niet naar bed dus haha.

Het busvervoer naar het vliegveld is matig geregeld. Het is of de bus nemen van 07:20 uur maar dat is wel heel vroeg als je om 14:50 uur vliegt. De 13:00 uur bus is weer te laat. Ik neem daarom dus maar samen met het Canadese jurylid een taxi naar het vliegveld. Het is niet anders.....het vervoer naar the airport is wel eens beter geregeld geweest.

Een lange vlucht voor de boeg. Eerst om 19:50 uur Nederlandse tijd naar Sao Paulo, dan om 23:15 uur door naar Frankfurt om dan morgen om 12:00 uur door te vliegen naar Amsterdam. I will survive!

2,5 week Rio de Janeiro waren geweldig. Veel mooie dingen meegemaakt. Prachtige Nederlandse sportmomenten, vriendelijke Brazilianen, horkerige Brazilianen. Één ding ga ik niet missen.........de enorme reistijd van A naar B. Daar ben ik klaar mee.

Gelukkig heb ik me geen moment onveilig gevoeld...ik heb toch 's nachts over straat gelopen. Corcovado, het Christusbeeld heeft dus ook over mij gewaakt!

Rio de Janeiro bedankt!
Jullie als trouwe lezers bedankt!


  • 17 Augustus 2016 - 14:54

    Mieke Van Den Berg:

    Lieve Vin, goede reis terug. Ik hoop voor je dat je af en toe wat kan slapen. Schiet de tijd lekker op en je rust wat uit. Duimen maar nu ook voor jou. Voor ons hier is het nog niet afgelopen maar het eind nadert wel heel snel. Hopelijk winnen we nog iets. Heb veel in de nacht gekeken en ben dus ook weer toe aan een wat normaler dag/nacht ritme. Heb wel heel erg genoten vooral van de onverwachte prestaties. Ook genoten van al jouw verhalen, bracht Rio een beetje dichterbij.
    Nogmaals goede reis en wie weet tot gauw. xxxx

  • 17 Augustus 2016 - 15:22

    Vera Melchers-Reimering :

    Lieve lieve broer.....eigenlijk Lieve lieve Held, want dát ben jij voor mij!!
    Wat een mooie sportmomenten hebben we weer mogen beleven gisteren, maar inderdaad wát een drama voor Epke....of Ep....mag ik vast óók zeggen tegen hem ;-) omdat jij mijn broer bent óf andersom omdat ik jou zus ben haha. Ik denk dat ze mijn schreeuw ....Owww NEEEEEEEE...... vast ergens in Amsterdam gehoord hebben, ik zat met klamme handen voor mijn mond naaf hem te kijken toen ie zo bleef liggen. Ik hoop echt
    voor hem dat de rugpijn meevalt maar vrees het ergste :(.....
    Ik hoop ook dat je een beetje tussendoor kan slapen, ik zorg nu ook weer voor een leuk leesmoment voor je en verders wens ik je goede veilige vluchten toe
    Lieve Held, ik wil je bedanken voor alle leuke leesmomenten die je me bezorgd hebt en zie je weer snel......
    O ja , naast Corcovado heeft er nóg iemand gewaakt over je (heb je haar niet zien zitten op z'n schouder ;-)? )

    We 'll meet again, don't know where don't know when....... Ik zeg over 4 jaar op de volgende O.S.??

    Liefs en Knuffels XXX

  • 17 Augustus 2016 - 16:03

    Hedy:

    Nou het is weer voorbij... Snel gegaan hè?!
    Ik heb genoten van je leuke, uitgebreide, grappige verslagen maar ben blij dat ik je morgen weer kan ophalen van Schiphol! Ben supertrots op je!!!
    Hele goede reis en tot morgen xxx

  • 17 Augustus 2016 - 18:06

    Sophie Deurloo:

    Dank je wel Vincent voor je leuke verslagen.
    Welkom thuis bij je gezinnetje, dat is lijkt mij ook weer fijn.
    Echt balen van Epke, het was een rot val. Hij is een held. Ik hoop dat we dat over een paar jaar ook van Bart kunnen zeggen. Voor ons is hij een held. Medailles komen misschien nog een keer. Al bij Al stond hij daar wel op de OS.
    Ben blij als ze weer thuis zijn, dan kunnen we weer vroeg naar bed, want nu willen we zoveel mogelijk sporten volgen, de tv maakt overuren.

    Gr Sophie Deurloo

  • 17 Augustus 2016 - 18:48

    Ineke:

    Bedankt Vincent voor je leuke, spannende en informatieve verhalen. Het was echt genieten. Of we er ook een beetje bij waren! Goede reis terug.

    Liefs Dick en Ineke

  • 18 Augustus 2016 - 00:07

    Kim:

    Hey neef!
    Ik wou ff tegen je zeggen dat ik trots ben op je! En je schrijft leuk! Goede reis naar huis en dan weer lekker genieten van Hedy en Aniek!

  • 18 Augustus 2016 - 09:49

    Bloois:

    Hele leuke verslagen gemaakt! Keep up the good work en op naar Tokio!

  • 18 Augustus 2016 - 10:16

    Aukje De Jong:

    Hoi Vincent,
    Bedankt voor al je leuke verhalen. Ik kan me goed voorstellen hoe het allemaal geweest moet zijn.
    Jammer van Epke, ik schrok van die lelijke val; hij was dus even óut' bleek achteraf.
    Ik ga mijn best doen om er de volgende keer weer bij te zijn. :-) Safe trip home!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Brazilië, Rio de Janeiro

Vincent

Jurylid turnen heren op de Olympische Spelen in Rio de Janeiro

Actief sinds 30 Juli 2008
Verslag gelezen: 2261
Totaal aantal bezoekers 142337

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2016 - 18 Augustus 2016

Olympische Spelen 2016 Rio de Janeiro

20 Augustus 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: