Bijna naar Rio! - Reisverslag uit Rio de Janeiro, Brazilië van Vincent Reimering - WaarBenJij.nu Bijna naar Rio! - Reisverslag uit Rio de Janeiro, Brazilië van Vincent Reimering - WaarBenJij.nu

Bijna naar Rio!

Door: Vincent

Blijf op de hoogte en volg Vincent

27 Juli 2016 | Brazilië, Rio de Janeiro

Het is bijna zover! Komende maandag 01 augustus vertrek ik naar Rio de Janeiro! Ik kan bijna niet wachten tot het zover is. In april heb ik vast een voorproefje mogen nemen van de Olympische Spelen tijdens het testevent waar de Nederlandse mannen zich zo geweldig hebben kunnen plaatsen.

Mijn vlucht naar Rio wordt betaald door de Federation Internationale de Gymnastique en mocht dus niets kosten. Men heeft iets prachtigs voor mij uitgezocht. Maandag om 07:00 uur vlieg ik eerst met Swiss naar Zürich om daarna om 13:30 uur wederom het luchtruim te kiezen met "Edelweiss air". Ik verwacht dus heerlijke dirndl's in korte rokjes die fungeren als stewardess. Edelweiss air..... volgens mij word ik onderdeel van the Sound of Music of zo (-:

In Beijing en Londen heb ik ook reisdagboeken bijgehouden en van velen heb ik toen begrepen dat ze dit erg leuk vonden. Vandaar dat ik nu weer een nieuwe poging onderneem.

  • 27 Juli 2016 - 16:06

    Kim:

    Hey Neef! Dat lijkt me wel wat jou horen zingen... Dat je tijdens de uitslag # er wordt afwisselend ingezoomd op de jury en dan weer op de turner die net een prachtige prestatie heeft neergezet# opeens begint met do a deer a female deer...# doe ns gek

  • 27 Juli 2016 - 16:14

    Cock En Tiny Stienen:

    We zijn wel niet thuis maar waar we ook de gelegenheid krijgen om op de hoogte te blijven van 'Rio' zullen we dat zeker doen. Dus laat maar komen

  • 27 Juli 2016 - 16:57

    Menny Wubs:

    We hebben de vorige keer heel erg genoten van jouw verslagen en zien graag de nieuwe verslagen tegemoed. We wensen je veel succes en hopen dat je er weer van gaat genieten
    Groetjes Menny en Wim Wubs.

  • 27 Juli 2016 - 17:19

    Nel :

    Ik ben er helemaal klaar voor om te gaan genieten van onze meiden en mannen
    Jouw verslag zal een kersje op de taart zijn. Ik ga er zeker van genieten. Let rock in Rio.
    Heel veel plezier en succes gewenst.

  • 27 Juli 2016 - 17:36

    Mieke :

    Kijk er heel erg naar uit en ik hoop dat het weer succesvolle spelen zullen worden. Ik wens jou een hele goede reis en veel succes en plezier in Rio. Lezen van jouw verslagen is zeker extra leuk.

  • 27 Juli 2016 - 18:15

    Suze:

    Vincent heel veel plezier en sportief succes toegewenst.

  • 27 Juli 2016 - 18:39

    Karin:

    Leuk Vincent dat je weer een reisverslag maakt.
    Ik wens je een goede reis, veel plezier en succes.

  • 27 Juli 2016 - 19:00

    Merel:

    Hey Vincent!

    Leuk dat ik je reisverslag ook mag lezen.
    Heel veel succes en plezier toegewenst!!

    Groetjes Merel

  • 27 Juli 2016 - 19:13

    Ingrid Spoelman:

    Vincent
    net als de vorige keren ga ik je volgen op dit avontuur. en het begint al goed met een rondje Europa en ongetwijfeld kom je wel aan in Rio. doe je ook aan het (anti)jetlag protocol ?

  • 27 Juli 2016 - 19:51

    Gerda:

    Hoi Vincent,

    Heel veel plezier in Rio. Ik ga weer genieten van je reisverslag.Vergeet je voor de heenreis je lederhose niet mee te nemen?

  • 27 Juli 2016 - 21:08

    Marcel Ijsselstijn :

    Heel veel plezier en kijk met genoegen uit naar je verslagen

  • 27 Juli 2016 - 22:00

    Kai :

    Het Vince

    Heel veel plezier daar, kijk uit naar je verslagen. Vergeet je licentie niet mee te nemen ;)

  • 27 Juli 2016 - 22:09

    Kim:

    Leuk vin! Ik blijf jou en de nederlandse sporters volgen!
    Heel veel succes en alvast goede vluchten toegewenst!

  • 27 Juli 2016 - 22:26

    Gerda:

    Hoi Vincent, heel veel plezier en vergeet vooral niet te genieten!

  • 28 Juli 2016 - 12:27

    Vera Melchers-Reimering :

    Hey Broer, geweldig dat we weer mee mogen genieten van jou avonturen in Rio. Tijdens het lezen van jou eerste stukje én de comments daarop kreeg ik alweer een brede glimlach op mijn gezicht :-)
    Zoals al aangegeven werdt "vergeet je lederhose niet"......je hebt hem écht gehad hè! ! Met dank aan je moeder haha, ik zie je nog lopen als ik er aan denk. Maar goed we dwalen af.... Ik wens jou een waanzinnig verblijf in Rio en veel wijsheid met jureren (dat komt wel goed). Ik ga het op de voet volgen.....
    liefs van mij XXX

  • 28 Juli 2016 - 18:33

    Michael:

    Vincie, maak even wat foto's van het pingpongen daar! Spreek je.

  • 29 Juli 2016 - 07:53

    Elly Vollenhouw:

    Hoi Vincent,
    We gaan je verslagen lezen en gaan je zien, tot in Rio

  • 29 Juli 2016 - 12:21

    Reginald:

    Vind avonturen altijd leuk wel weer spannend, veel genieten in Rio.

  • 30 Juli 2016 - 19:28

    Jan Doorakkers:

    Hey Vincent,

    Heel veel plezier in Rio en veel succes bij het jureren.

  • 30 Juli 2016 - 19:55

    Patrick :

    Hey meneer Reimering
    Of mag ik inmiddels Vincent zeggen?

    Ik ga je met plezier volgen via je blog en hoop dat je het er erg leuk hebt.
    Sowieso al trots dat mijn oude economieleraar gewoon even jurylid is bij de OS.
    De reaal is het afgelopen jaar erg gekelderd dus als ik goed heb opgelet bij economie dan is het daar nu een stuk goedkoper om 'toerist' te zijn.

    Geniet er van!
    Groetjes
    Pat

  • 31 Juli 2016 - 23:53

    Mieke Van Den Berg:

    Lieve Vincent, het is eindelijk zover 1 augustus 2016 en dus vertrekken naar RIO. Hele goede reis om de wereld en goede aankomst in Rio. Heel veel plezier en ik ga voor je aan de slag.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Brazilië, Rio de Janeiro

Vincent

Jurylid turnen heren op de Olympische Spelen in Rio de Janeiro

Actief sinds 30 Juli 2008
Verslag gelezen: 370
Totaal aantal bezoekers 142353

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2016 - 18 Augustus 2016

Olympische Spelen 2016 Rio de Janeiro

20 Augustus 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: