Dinsdag - Reisverslag uit Beijing, China van Vincent Reimering - WaarBenJij.nu Dinsdag - Reisverslag uit Beijing, China van Vincent Reimering - WaarBenJij.nu

Dinsdag

Door: Vincent

Blijf op de hoogte en volg Vincent

19 Augustus 2008 | China, Beijing

Dinsdag 19 augustus.....een dag die al heel lang in mijn agenda stond....een dag die niet bracht wat we ons er van voorgesteld hadden.....een dag die toch een bijzondere was omdat Epke het als eerste Nederlandse turner sinds 1928 geschopt had tot de spelen......en daarbij ook nog eens in de finale gekomen..... Dubbel gevoel!

Vanmorgen met Babette naar het hockey geweest...Nederland - Pakistan. Een super leuke wedstrijd met behoorlijke hockey. Leuke hockeysupporters met liedsjes als: "We hebben de L, we hebben de A, we hebben Lalala....."

Nederland won verdiend met 4-2 na een moeizaam begin.

Terug in het hotel heb ik mijn kamer uitgemest.......ik heb er geen foto van gemaakt maar geloof me het was een megatroep....nog erger dan de puinhoop die het vroeger was in mijn zus haar kamer.......ahhaahah.

Alles uitgestald op bed en beslissingen moeten nemen, wat wel mee wat niet mee. Als eerste heb ik een Koreaans cadeautje gedoneerd aan de prullenbak, wat een afzichtelijk schilderijtje zeg en ook nog in een doos van een meter bij een meter...moet ik dit traditionele Koreaanse schilderijtje nog voor iemand opsturen per DHL????
Verder heb ik afstand gedaan van wat boxershorts en heb ik mijn koffer en handbagage nogal onverwachts vreemd ingepakt.....De koffer is nu 23 kg dat wordt morgen dus mijn voet onder de weegschaal plaatsen (-: of nog wat overladen in mijn handbagage, waarin ik wat noodruimte heb vrijgelaten.

Daarna geprobeerd te slapen, maar dat lukte niet. Een hartslag van 3000 vanwege de aankomende brugfinale en de rek

  • 19 Augustus 2008 - 13:58

    Daan De Leeuw:

    Is dat Koreaanse schilderij niet iets voor lokaal 23? Ik snap niet dat je dat niet even meeneemt hoor...!

    Haha, goede reis en succes bij de balie, morgen op het vliegveld.

    Zwaar K...... voor Epke. Fantastisch dat hij daar stond. Op naar 2012, dan ook met Yuri.

  • 19 Augustus 2008 - 14:04

    Renate:

    Het was een groot plezier om de verhalen te lezen....

    zelf net een traantje gelaten met de finale, wat zonde.........

    Succes met de terugvlucht

    En idd op naar 2012 .....

  • 19 Augustus 2008 - 14:47

    Annette:

    Poeh heftige laatste dag voor jou zeg! Maar vast een voldaan gevoel, dit te hebben mogen meegemaakt. Goede reis naar huis!!!

    Groetjes, Annet

  • 19 Augustus 2008 - 15:24

    Sietske:

    Was dit nou je laatste bericht, of ga je ons nog verrassen met verslaggeving van andere wedstrijden, all over the world...
    Jammer dat Epke wegglipte, maar toch een hele prestatie..
    Hij stond daar toch maar..
    Veel suc6 bij het naar huis krijgen van je bagage..

  • 19 Augustus 2008 - 15:37

    Gerard:

    Hé Vincent,

    Wat hebben we genoten om de spelen via jou mee te mogen maken. Het was bijna of we er zelf bij waren.

    Geweldige prestatie van Epke ondanks zijn val. 7e op de olympische spelen en als eerste Nederlander in een finale bij het turnen. De medaille kansen waren er, maar het is jammer dat het niet zo mocht zijn.

    Veel succes morgen met je terugreis en bij de incheck balie (gewoon zeggen dat je zelf 3 kilo bent afgevallen, mag je weer meer bagage meenemen). We horen binnenkort van jou zelf nog wel de verhalen.

  • 19 Augustus 2008 - 18:19

    Buufmieke:

    zwaar kl... voor Epke. Toch prima gedaan 7e plek. Ik vond die Amerikaan beter dan de winnaar. Zal de site missen, of ga je thuis nog even door tot het einde der spelen?
    Goeie reis. Doe voorzichtig en tot gauw.
    xbuufmieke

  • 19 Augustus 2008 - 18:41

    Ko:

    Wauw, wat ben jij productief manneke!!
    We zijn nu al een paar dagen terug, maar heb nog steeds alles niet gelezen! Heb net het welkom gehad:-))
    Dus niet gelijk alles wissen he.
    En goed idee Daan .... voor lokaal 23 (ik heb ff m'n rooster gecheckt: ik geef er volgend jaar GEEN les)
    Dus meenmenen dat kunstwerk Vincent, Daan betaald het eventuele overgewicht wel.

    Goede vlucht jochie!

  • 19 Augustus 2008 - 18:49

    Ko:

    Oops..... ik wordt naar een naasgoolingskursus spelling gestuuurt (misschien kunnen we karpoelen?)

  • 19 Augustus 2008 - 19:34

    Robert:

    Je hebt dus allemaal leuke dingen voor het cadeautjesspel. Je zal het dus wel allemaal mee moeten nemen. Als je het belangrijkste maar niet vergeet, je schriftjes met handtekeningen!

  • 19 Augustus 2008 - 19:40

    Cathy:

    Hoi Vin ben het helemaal met Daan en Ko eens meenemen die hap.Doe nog maar wat korte broeken en haltershirts weg want die heb je hier niet nodig een ding moet je wel in je handbagage doen dat is die mooie regenjas :)Ben echt weggelopen na de val van Epke kon het niet meer aanzien echt zonde.Hartstikke bedankt voor alle mooi verhalen en thuis weer aan de Jupiler. Goeie reis terug dikke kuzzzz Cato

  • 19 Augustus 2008 - 19:51

    Cathy:

    +e want ik wil niet naar die nasgoolingscursus van Ko groetjes Cato

  • 19 Augustus 2008 - 19:55

    H&k:

    Dankzij jou zal ik deze Oloempische Spelen niet snel vergeten! Dank voor de blogs. Waar ga je volgende keer heen?
    Vlieg wel en tot schools.
    H&k.

  • 19 Augustus 2008 - 20:01

    H&k:

    Dankzij jou zal ik deze Oloempische Spelen niet snel vergeten! Dank voor de blogs. Waar ga je volgende keer heen?
    Vlieg wel en tot schools.
    H&k.

  • 19 Augustus 2008 - 20:17

    Mama :

    nou dat was het dan , hoe leuk ook aan alles komt een eind een goede reis terug en tot gauw hier wacht dat kleine moppie van je en wat jij meegemaakt kan niemand jouw meer afnemen liefs mams dikke kus

  • 19 Augustus 2008 - 20:34

    Lidy:

    Nu ligt je te pitten en morgen naar huis. Jammer van Epke, is nu op tv bij Mart Smeets. Je bent een kanjer wat het jureren betreft, je cijfer telde goed mee bij de brug. Hoe moet het nu met al die bagage, ook die rugzak vol met belevenissen en foto's, gewoon met spleetoogjes kijken. In ieder geval een goede reis.
    Gr. Lidy

  • 19 Augustus 2008 - 20:56

    Dusty:

    Tsja... woorden schieten te kort.

    Goeie reis terug naar huis.

    Dikke zoen mij

  • 19 Augustus 2008 - 22:44

    Gerda:

    Dat wordt afkicken. Geen verhalen uit China meer. Ik moet nu 4 jaar wachten, want ik ga er vanuit dat jij, Epke en Yuri dan gewoon gaan. Vincent bedankt en een paar kilo overgewicht moet kunnen.
    Goede vlucht.

  • 20 Augustus 2008 - 07:05

    Vera:

    Jeetje zeg, wat een tranentrekker die wens voor mama, maar IK BEN 'T ER HELEMAAL MEE EENS.Ontzettende zonde van Epke's val, ik zat te vloeken niet normaal meer, maar hij krijgt z'n revange wel in 2012 let maar op!!
    Ennuhh nog bedankt voor die geweldige opmerking over mijn kamer he ;-) .... en dan nog die bijval van mijn nicht, hihi. Lieve broer ik wil je hartstikke bedanken voor al je waanzinnige verhalen, ga zo door. Een goede reis en ik hoop je snel weer te zien XXXXXXXXXXX

  • 20 Augustus 2008 - 19:57

    Ellen:

    Bedankt voor je blogs!!! Ik ben wat later ingeschakeld met lezen, maar heb ze allemaal met veel plezier gelezen! Als je de blogs leest leef je echt helemaal mee. Erg leuk! :-)
    Groetjes Ellen (MH-SD)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Beijing

Mijn eerste reis

Jurylid turnen heren op de Olympische Spelen in Beijing

Recente Reisverslagen:

21 Augustus 2008

Het vertrek, de vlucht en de thuiskomst

19 Augustus 2008

Dinsdag

19 Augustus 2008

Dinsdag

19 Augustus 2008

Dinsdag

18 Augustus 2008

17 en 18 augustus
Vincent

Jurylid turnen heren op de Olympische Spelen in Rio de Janeiro

Actief sinds 30 Juli 2008
Verslag gelezen: 286
Totaal aantal bezoekers 142358

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2016 - 18 Augustus 2016

Olympische Spelen 2016 Rio de Janeiro

20 Augustus 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: