Start weblog - Reisverslag uit Spijkenisse, Nederland van Vincent Reimering - WaarBenJij.nu Start weblog - Reisverslag uit Spijkenisse, Nederland van Vincent Reimering - WaarBenJij.nu

Start weblog

Door: Vincent

Blijf op de hoogte en volg Vincent

31 Juli 2008 | Nederland, Spijkenisse

Hallo allemaal!

Leuk dat je even op mijn site komt kijken! Nog 3 dagen en dan is het zover......Hopelijk brengt China Southern me dan veilig naar Beijing, waar ik me voor 18 dagen lid van de Olympische familie zal wanen.

Indien de Chinese techniek(en mijn vaardigheden (-:)) het toe laat zal ik proberen om jullie via deze site op de hoogte te houden van mijn belevenissen daar! Natuurlijk kun je altijd reageren!

  • 30 Juli 2008 - 22:55

    Carlo:

    hey vincent
    cool dat je een weblog bij houdt!! veel succes daar en ik hou je site in de gaten.

    Groeten
    carlo

  • 31 Juli 2008 - 05:53

    Ingrid:

    Hoi Vincent
    ik vroeg me al af of je iets van een wblog ging bijhouden. goed plan ! Esther doet dit ook en ik lees iedere dag haar berichten. Ik bel je nog even voor je weg gaat.
    Kus ing

  • 31 Juli 2008 - 06:34

    Johan:

    He daar,
    Goed idee en hopen dat het je gaat lukken! In ieder geval veel succes met het jureren en natuurlijk de weblog! Go for it!

  • 31 Juli 2008 - 06:46

    Paul:

    He vincent, Wat gaaf dat je dit voor ons doet. Kunnen we met zijn allen mee genieten.
    Alvast heel veel succes en plezier op de Olympische spelen.

  • 31 Juli 2008 - 06:46

    Wim:

    Ik zal je weblog zeker lezen.
    Veel succes en natuurlijk ook plezier in het verre oosten.

    Groetjes,
    Wim

  • 31 Juli 2008 - 06:50

    Roy:

    Hey Vincent!,
    coolw dat je een weblog bij gaat houden!! Ben benieuwd! Succes in China!!! Gr Roy

  • 31 Juli 2008 - 07:04

    George:

    Hoi Vincent,
    Erg leuk idee om een verslag bij te houden, het lijkt me heel leuk om je te volgen.
    De komende tien dagen kan ik niet reageren, omdat ik dan een retourtje Luxemburg fiets.
    Een goede reis naar de Chinees en geniet van al het nieuwe!

  • 31 Juli 2008 - 07:54

    Jan Doorakkers:

    Hoi Vincent., leuk hoor zo'n weblog. Ik zal deze zeker met plezier lezen.
    Veel suc6 in Beijing.
    Een vraagje
    Wordt jij daar opgehaald door een afhaalchinees???haha

    grt en nogmaals suc6

    Jan

  • 31 Juli 2008 - 08:09

    Elly:

    cool man, echt gaaf ik blijf je volgen

    groetjes elly

  • 31 Juli 2008 - 08:20

    Cock En Tiny:

    Wat leuk! Zo kunnen we je volgen en je wederwaardigheden aan verdere familieleden doorgeven. Die hebben wel niet allemaal internet maar zijn natuurlijk toch net zo geinteresseerd. Allereerst: Goede vlucht!!!

  • 31 Juli 2008 - 08:28

    Deb:

    He vin,

    Leuk idee! Ben benieuwd naar je komende verhalen!Keep us posted ^^

    Kus Deb

  • 31 Juli 2008 - 08:35

    Tonja Stienen:

    Ik ga zeker lezen. Heel veel succes en plezier daar. Geniet ervan :-)

    XXX
    Tonja

  • 31 Juli 2008 - 09:07

    Anneke Smit:

    leuk idee,ik ga het bijhouden veel plezier daar.

  • 31 Juli 2008 - 10:06

    Luciënne Meijer:

    Hé lieve neef,

    Via Tonja je site doorgekregen. Errug leuk en interessant om te lezen waar jij terecht bent gekomen. Ik ben, als je nichie, heel trots op je!! Maak er een onvergetelijke tijd van en ik zal je volgen in Beijing bij je andere familie.

    xx Luciënne

  • 31 Juli 2008 - 10:24

    Cathy:

    HOI Vincent alvast een hle goeie reis Dikke kuz Cato

  • 31 Juli 2008 - 10:40

    Marion:

    leuk vincent, zal het zker lezen. een doede reis en veel succes

  • 31 Juli 2008 - 10:41

    Hedy:

    Hey Vincent, ik zal elke dag op je weblog kijken! Veel succes en veel plezier ennuh....kijk uit wat je eet daar hè!!! Je weet het...
    Kus Hedy

  • 31 Juli 2008 - 10:43

    Hedy:

    Hey Vincent, ik zal elke dag op je weblog kijken! Veel succes en veel plezier ennuh....kijk uit wat je eet daar hè!!! Je weet het...
    Kus Hedy

  • 31 Juli 2008 - 10:44

    Marcel W:

    Hoi,
    leuk idee! ik hoop dat je de kans krijgt om het bij te houden en ook misschien foto's te uploaden.
    groet marcel

  • 31 Juli 2008 - 11:36

    Lena En Cor:

    Heel leuk dat je ons via de Pc op de hoogte wilt houden vsa je verblijf in Beying.
    Wij zullen je zeker volgen.
    Wij wensen je in China bij de Olymp.Spelen een heel fijne en sportieve tijd.
    Groetjes
    Lena en Cor

  • 31 Juli 2008 - 11:45

    Ger:

    Natuurlijk lees ik je weblog. Want het is altijd leuk om te horen hoe iemand de OS ze meemaakt

    Groetjes en veel plezier Ger

  • 31 Juli 2008 - 11:47

    Gerda:

    Hoi Vincent,

    Leuk idee om het zo te doen in plaats van hyves. Heb ik niet. Heel veel plezier. Ik ga je in Noordwijk maar volgen via de tv? en na de vakantie ga ik je verhalen lezen. Heel veel plezier en succes daar in het oosten.

    groetjes Gerda

  • 31 Juli 2008 - 11:59

    Robert Van Oort:

    He Vincent,

    Ik geloof er niets van dat jij het goed gaat doen in Beijing... En ik ga zeker je weblog niet bekijken... Dat is je straf voor het niet komen op 9 augustus met een rot smoes...

    Hahahahhahaha

    dikke kus lieverd

  • 31 Juli 2008 - 12:47

    Gerard Breed:

    He Vincent,

    Mooi dat je je belevingen gaat bijhouden, hebben we het idee dat we er ook een klein beetje bij zijn.

    Heel veel succes en nog veel meer plezier. Geniet er van.

    Gerard

  • 31 Juli 2008 - 13:09

    Dick & Lucienne:

    Vincent
    Veel succes en sportief plezier daar goede reis en gezond weer terug.
    We houden je in de gaten.

    Doei Dick & Lucienne

  • 31 Juli 2008 - 13:36

    Marian Küttschreuter:

    Hoi. Nou Vincent het is me nog al wat, leuk dat je tijdelijk bij deze familie hoort. Wij wensen je een behouden vaart (mijn vriend Gijs ook)Bij jouw chinese techniek kan ik me wel "iets" bij
    voorstellen!!!!!!!!!!!!!Nou ik hoor het wel. Een héle goeie reis gewenst. Daaaag.

  • 31 Juli 2008 - 13:50

    Cees:

    Helemaal goed dat je dit doet. Ben benieuwd naar de bijzonderheden die je meemaakt.Niet alleen van jezelf, maar ook van en met anderen uit de turnfamilie. Juryleden hebben een scherp oog, dus......

  • 31 Juli 2008 - 13:56

    Annette:

    Hey leuk dat je deze site gaat bijhouden! Ik ga je zeker volgen via deze weg. Veel succes en plezier in Beijing!

  • 31 Juli 2008 - 13:58

    Regi:

    Leuk dat je een weblog bij houd, ik interesseer me voor acupunctuur en vraag me af hou je dit terug vind op de olympische spelen.

    Succes en veel plezier.

  • 31 Juli 2008 - 14:59

    Anthony:

    ha vinnie,
    Alvast heel veel succes daar en ik lees het wel op de site.

    Groeten
    anthony

  • 31 Juli 2008 - 16:27

    G.nankoe:

    Hoi,
    Maat hou je site in de gaten en veel succes.
    grt, Godfried.

  • 31 Juli 2008 - 16:30

    Esther:

    Leuk hè ?
    Zie je over een paar dagen,

    XXX

  • 31 Juli 2008 - 16:36

    Chantal Van Oort:

    Hey Vincent,

    Veel plezier met deze unieke ervaring, ennuh 9 augustus is de dag die je niet vergeten mag,

    liefs Chantal

  • 31 Juli 2008 - 16:36

    Robert:

    Ha die Vin,
    Leuk hoor, zo'n weblog.
    Ik zal je op de voet volgen!
    Hoe krijg je het voor elkaar om al 8 jaar 30 te blijven?
    Groetjes,
    PiCaRo

  • 31 Juli 2008 - 16:53

    Tristano:

    gast hoest daar dan , niet te vel bami eten he dalijk moeten we je naar de wedstrijden rollen hehehe

    zal wel een vette ervaring zijn daar he wou dat ik met je kon ruilen:P

    ik wens je veel plezier en ik zie je misschien wel op tv :P groeten Tris

  • 31 Juli 2008 - 17:05

    Robert:

    Ha die Vin,
    Leuk hoor, zo'n weblog.
    Ik zal je op de voet volgen!
    Hoe krijg je het voor elkaar om al 8 jaar 30 te blijven?
    Groetjes,
    PiCaRo

  • 31 Juli 2008 - 17:13

    Wouter:

    Hey Vincent,
    heel veel plezier!
    groeten wouter
    ps: salaris probleem is opgelost

  • 31 Juli 2008 - 17:49

    Ingrid:

    30 jaar ??? jammer joh.... de lokale krant heeft je echte leeftijd verraden.
    haha

  • 31 Juli 2008 - 18:41

    M.bourguignon@tiscal:

    Hoi Vincent,

    Veel plezier in china en ik zal je belevenissen volgen

  • 31 Juli 2008 - 18:42

    M.bourguignon@tiscal:

    Hoi vincent,

    Dat was een bericht van je nicht kirsten. Ben vergeten de naam eronder te zetten
    gr kirsten

  • 31 Juli 2008 - 19:00

    Marcel & Rob:

    heey vincent,
    hartstikke leuk zo'n weblog, wij zullen hem zeker lezen.
    Veel succes en veel plezier in beijing.

    groetjes Rob en Marcel

  • 31 Juli 2008 - 19:01

    Dusty:

    He Favo trainer,

    Ik wens je super veel succes en plezier daar.

    Dikke Xus van mij

  • 31 Juli 2008 - 19:20

    Pippi:

    Lieve Vincent,
    Nou ... ik ben er helemaal klaar voor!
    ik ben super trots op je!
    xxx p-tje

  • 31 Juli 2008 - 19:44

    Mieke:

    Lief buurkind,
    Nou zeg, dan gaat het toch eindelijk echt gebeuren. Ik vind het supergaaf en ben waanzinnig trots op je.
    heel veel succes en ik zal alles volgen.
    buufmieke

  • 31 Juli 2008 - 20:34

    Gerrit:

    Hoi Vincent, Een ideale manier om turnend Nederland te laten meegenieten van jou belevenissen. Als webmaster van de KNGU-site Turnen Heren hebben ik al menig spannend verhaal mogen plaatsen. Als je het goed vindt zet ik deze link ook op de KNGU-site. Heel veel succes. Groet Gerrit

  • 31 Juli 2008 - 20:43

    Anneke:

    Hoi Vincent,
    heel veel succces in Beijing.
    Groetjes, Anneke

  • 31 Juli 2008 - 23:46

    Yance:

    Hey ongeloofelijk lekker ding! Jeetje, wat heb jij veel vrienden... ;) Nee hoor, ff zonder gekheid. Heel veel plezier daarzo. Het zal beslist een hele belevenis en gaan worden. Stuur je me wel af en toe ff een lekkere foto ;)

    Yance

  • 01 Augustus 2008 - 07:18

    Peter:

    He Vincent,

    Heel veel succes en heel veel plezier in China! op naar een leuke tijd, ik zie uit naar je weblogjes! en foto's :)

    GRTZ!

  • 01 Augustus 2008 - 08:02

    Annemieke:

    hoi Vincent...heel veel sucses en plezier daar,je naam werd gister nog genoemd door epke op de TV..pas maar op straks word je nog een BNer..ha ha ha
    kussie miek

  • 01 Augustus 2008 - 09:20

    Willem N:

    Heel veel succes.
    En je weet het:
    Niet zo nauw kijken bij die Chinezen.

    Willem N

  • 01 Augustus 2008 - 10:16

    Lennard:

    Hee Vincent,
    Heel veel plezier daar in het verre Beijing,
    Maak er wat van!

    Groetjes,
    Lennard

  • 01 Augustus 2008 - 10:39

    Arthur:

    Hopelijk mag je van de democratisch ingestelde Chinezen nog wel op Hyves en deze site ;-)

    Veel plezier en ik ga nu toch maar eens naar de olympische spelen kijken .... ;-)

    Groetjes

  • 01 Augustus 2008 - 12:14

    Kim:

    Hoi Vin,

    Bedankt voor je link en zal het zeker bij gaan houden.
    Veel plezier en geniet ervan!

    Groetjes Kim

  • 01 Augustus 2008 - 12:31

    Anton:

    Ha die Vincent,

    Bijna niet orgineel meer om hier nog te reageren maar toch.... Beijing....waar ligt dat ook alweer??
    Veel plezier daar met wat je ook maar mag gaan doen....wie weet mag je wel de tijd waarnemen ;-) En natuurlijk ga ook ik je volgen en ff in de gaten houden of je het wel goed doet! Suc6!!

    Anton

  • 01 Augustus 2008 - 14:10

    Vera,Marcel&Justin:

    Hoi Vincent
    Ontzettend veel succes daar in China
    En we zullen regelmatig op je weblog kijken hoe het er daar aan toe gaat

    Groetjes
    Vera, Marcel en je neef Justin

  • 01 Augustus 2008 - 15:24

    Jolanda Leander:

    Hallo Vincent

    Hopelijk goed aangekomen.
    Heel veel succes.

    Groetjes Jolanda leander

  • 01 Augustus 2008 - 15:44

    Paula:

    Al die sporters die gefocused zijn op hun ultieme prestatie. Wat een power is daar op een klein stukje van de wereld bijeengebracht. Geeft jou dat ook een adrenalinekick?
    groetje en geniet ervan,
    Paula

  • 01 Augustus 2008 - 20:25

    Marous:

    Heel veel handtekeningen vragen he, ook 1 van jou natuurlijk, grt. je nichtje

  • 01 Augustus 2008 - 20:31

    Anniek:

    morgen nog even lekker kroelen....en dan doen we weer even luchtpostkusjes....ik hoop dat ze door de smog heenkomen..papa is the best!

  • 02 Augustus 2008 - 03:21

    Felicia:

    hey lieve vin!!

    ik ga je volgen!!! veel plezier daar in china! en als je yuri daar nog ziet.... doe em de groeten hahah! we zitten nu in cancun, mexicoooo!!!

    liefs,

    Felicia

  • 02 Augustus 2008 - 09:20

    Truus De Graaf:

    Hallo Vincent,
    Veel succes en vooral ook veel plezier in China!!!
    Ik zal je weblog met heel veel belangstelling volgen...
    Groetjes, Truus

  • 02 Augustus 2008 - 11:03

    Richard:

    Hey Vliegende Reporter!

    Heel veel Succes en Plezier in Beijing, ben benieuwd naar je verhalen! Kijk uit voor de broodjes hond he ;)

    Groeten, je grote Feyenoord vriend

  • 02 Augustus 2008 - 11:18

    MAMA &PAPA:

    GOEDE VLUCHT EN WE ZIJN IN GEDACXEN BIJ JE

  • 02 Augustus 2008 - 21:04

    Daisy V Wijngaarden.:

    Hey Vin,

    supper leuk dat je en site gemaakt hebt om ons op de hoogte te houden, super hoor.
    Heel veel plezier daar en we zien je wel terug hier.

    Daisy.

  • 03 Augustus 2008 - 13:55

    Rob:

    tjeetje, ik wist niet dat jij zoveel vrienden had
    dikke kus
    (ik ben dus terug van vakantie en ga je natuurlijk ook volgen)
    Rop

  • 03 Augustus 2008 - 17:55

    Carin:

    hartstikke leuk zo'n weblog, ik ga je zeker volgen en de website lezen.
    Veel succes en veel plezier in beijing.

    Groetjes
    Carin

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Spijkenisse

Mijn eerste reis

Jurylid turnen heren op de Olympische Spelen in Beijing

Recente Reisverslagen:

21 Augustus 2008

Het vertrek, de vlucht en de thuiskomst

19 Augustus 2008

Dinsdag

19 Augustus 2008

Dinsdag

19 Augustus 2008

Dinsdag

18 Augustus 2008

17 en 18 augustus
Vincent

Jurylid turnen heren op de Olympische Spelen in Rio de Janeiro

Actief sinds 30 Juli 2008
Verslag gelezen: 307
Totaal aantal bezoekers 142411

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2016 - 18 Augustus 2016

Olympische Spelen 2016 Rio de Janeiro

20 Augustus 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: