Zaterdag 9 augustus - Reisverslag uit Beijing, China van Vincent Reimering - WaarBenJij.nu Zaterdag 9 augustus - Reisverslag uit Beijing, China van Vincent Reimering - WaarBenJij.nu

Zaterdag 9 augustus

Door: Vincent

Blijf op de hoogte en volg Vincent

09 Augustus 2008 | China, Beijing

Hallo allemaal!

Het moment dat ik dit schrijf is het het moment van mijn 31e verjaardag....10 augustus. Ik heb Epke's finaleplek die o zo verdiend was gevierd met NZL - USA - GBR - CAN - AUS met Vodka. Het is hier nu 01.30 uur en moet nu gaan slapen. Ik ga jullie morgen volledig op de hoogte stellen!

grtn en slaap lekker voor straks....de foto in dat blauwe pak volgt voor mij morgen ochtend!

grtn,

Vincent

  • 09 Augustus 2008 - 17:40

    Janny:

    HèHè, had ik net nog een berichtje geplaatst op je verslag van gisteren.
    Dus kopieer ik het maar even en plaats het hier ook nog.

    "Janny 1 minuut geleden"

    Ha Vincent, het is nu bij jou al 10 augustus, dus van harte gefeliciteerd met je verjaardag. 31 toch?
    Gaaf dagje gehad zeker?
    Epke in de finale en jij hebt volgens mij wel lekker gejureerd als ik de jurycijfers zo eens bekijk.

    Maak er morgen een leuke (verjaar)dag van.
    Gewoon lekker naar de dames (Suzanne) gaan kijken.

    XXX
    Janny van de dametjes

  • 09 Augustus 2008 - 17:40

    Janet GYM:

    van harte broekie...pas 31 jaar...geniet ervan...neem een gelukskoekie...gr. Janet GYM magazine

  • 09 Augustus 2008 - 17:41

    Janny:

    HèHè, had ik net nog een berichtje geplaatst op je verslag van gisteren.
    Dus kopieer ik het maar even en plaats het hier ook nog.

    "Janny 1 minuut geleden"

    Ha Vincent, het is nu bij jou al 10 augustus, dus van harte gefeliciteerd met je verjaardag. 31 toch?
    Gaaf dagje gehad zeker?
    Epke in de finale en jij hebt volgens mij wel lekker gejureerd als ik de jurycijfers zo eens bekijk.

    Maak er morgen een leuke (verjaar)dag van.
    Gewoon lekker naar de dames (Suzanne) gaan kijken.

    XXX
    Janny van de dametjes

  • 09 Augustus 2008 - 17:42

    Janny:

    HèHè, had ik net nog een berichtje geplaatst op je verslag van gisteren.
    Dus kopieer ik het maar even en plaats het hier ook nog.

    "Janny 1 minuut geleden"

    Ha Vincent, het is nu bij jou al 10 augustus, dus van harte gefeliciteerd met je verjaardag. 31 toch?
    Gaaf dagje gehad zeker?
    Epke in de finale en jij hebt volgens mij wel lekker gejureerd als ik de jurycijfers zo eens bekijk.

    Maak er morgen een leuke (verjaar)dag van.
    Gewoon lekker naar de dames (Suzanne) gaan kijken.

    XXX
    Janny van de dametjes

  • 09 Augustus 2008 - 17:44

    Janny Vande Dametjes:

    Ik weet niet wat die site van jou nu aan het doen is, maar ik heb mijn bericht echt maar 1x geplaatst hoor.
    Inmiddels sta ik er wel 3x op.
    Vanwege je verjaardag zeker?

  • 09 Augustus 2008 - 17:44

    Sietske:

    Gefeliciteerd!!

  • 09 Augustus 2008 - 17:52

    Deb:

    Gefeli!!!


  • 09 Augustus 2008 - 17:57

    Cock En Tiny:

    Van harte gefeliciteerd en we hopen dat je nog veeeeeeeele malen jarig zult zijn (maakt niet uit hoe jong je nu bent!)
    en gaan over naar de orde van de dag ....XXXXXXXXXX

  • 09 Augustus 2008 - 18:23

    Martin Nijkamp:

    Hoi Vincent,

    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Leuk om uit eten te gaan om je verjaardag te vieren....chinees bij voorbeeld.
    Weet je al of je nog meer kan/mag jureren en zo ja welk toestel?
    Leuk om je verslag telkens te lezen. Ik volg de verslagen van Esther en Aukje ook op de voet.
    Groeten en nog veel plezier in Peking.

    Martin

  • 09 Augustus 2008 - 18:23

    Marty:

    Vincent Gefeliciteerd met je verjaardag.
    Met dat blauwe jasje val je niet op bij die achtergrond:)
    Fijne dag morgen


  • 09 Augustus 2008 - 18:32

    Tonja:

    Hee Grote Neef!!

    Van harte gefeliciteerd met jouw verjaardag!!!
    dikke kus.

  • 09 Augustus 2008 - 19:04

    Willem:

    Vincent,

    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Op naar de 40 ..............
    Ook namens Plona, Xanne en Yorni

  • 09 Augustus 2008 - 19:50

    Buufmieke:

    bijna is het negen jaal geleden dat je 30 jaal weld. gefeliciteeld. lekkele lijst gegeten met sambal bai zekel. EPKE geweldig.
    gloetjes, buufmieke

  • 09 Augustus 2008 - 19:55

    Rob:

    he vriendje
    je hoeft geen foto meer te plaatsen hoor, in dat blauwe pak. ik heb je vandaag meerdere keren op de live tv van de NOS site zien zitten bij brug. staat je goed. en bij deze 31 kusjes voor je verjaardag. O ja en zo maar nog 8 erbij omdat dat een geluksgetal is in China
    hvj
    Rob

  • 09 Augustus 2008 - 19:56

    Rob:

    ik ben mijn rekenmachine kwijt, maar iets zegt me dat 31 en 8 iets betekent, ik weet alleen niet wat
    Rob

  • 09 Augustus 2008 - 20:11

    Lena En Cor:

    Vincent,Allereerst gefeliciteerd met je ... verjaardag en fijne dag gewenst.
    Heel mooi dat Epke zich heeft geplaatst voor de Finale Rek op de OS, het was een heel mooie oefening om te zien met al die vlucht elemenenten.
    Groetjes
    Lena en Cor

  • 09 Augustus 2008 - 20:25

    George:

    Hé ouwe bok!
    Van van harte!
    Ik zie je op alle foto's genieten, houden zo!

  • 09 Augustus 2008 - 20:35

    Sjoster:

    Hé Vincent,

    Ook via deze weg van harte gefeliciteerd met je 31e verjaardag. Ik zal straks eens de video aanzetten om te kijken of ik je nog zie zitten...

    Fantastisch dat Epke naar de finale gaat! En gezien zijn oefening mogen we stiekem nog wat verwachten ook! Had ik eerlijk gezegd niet echt verwacht, maar wel heel cool!! Ik denk dat ik maar een middagje vrij neem, dinsdag de 19e!!

    Nog heel veel succes met het jureren en een fijne verjaardag!!!!

    Laters

  • 09 Augustus 2008 - 20:35

    Sandra:

    Hey Vincent

    Van Harte met je verjaardag.
    Maak er een gezellige dag van.
    gr van de kids en mie en husband.

  • 09 Augustus 2008 - 20:53

    Annemieke:

    hey jarige job!!! van harte gefeliciteerd met je verjaardag,wat blijf je toch jong ;-)
    Ik heb je zien zitten hoor vandaag moet toch extra leuk zijn nu Epke door is,ik heb om 6.00 in de ochtend gekeken echt spannend....verder op de belg gekeken die hebben veel laten zien.

    ik ga morgenochtend op vakantie naar frankrijk dus zal ik geen berichtjes meer kunnen sturen:-( maar Ingrid houd me op de hoogte van jou avonturen:-)dus ik zal aan jou denken....geniet van elke dag daar,een dikke knuffel van Annemieke& Esmee(ook zij heeft naar je gezocht op de TV)

  • 09 Augustus 2008 - 20:53

    Lidy:

    Natuurlijk hartelijk gefeliciteerd.Op het moment is er turnen (H) op eurosport, zitten turen om je te ontdekken, inderdaad hebben de jury leden mooie blauwe pakken aan, ben benieuwd naar de foto.Leuk dat Epke door is, leuk verjaardagscadeautje. Hoop dat je uit kan slapen en dromen van al het moois. Gr.Lidy

  • 09 Augustus 2008 - 20:56

    Ingrid:

    Nou je was inderdaad vaak in beeld. en dat blauw was toch niet zo erg. ben wel benieuwd naar de witte broek in combi met zwarte schoenen. haha.
    nou ik had je natuurlijk al gefeliciteerd maar wens je vandaag weer een leuke dag toe. rust lekker uit en ik hoop dat je niet teveel wodka achterover hebt geketst want een kater in die hitte lijkt me niks.
    nou wie weet spot ik je morgen op de tribune want daar zal je ongetwijfeld zitten. amuseer je want het is je laatste verjaardag voor je 40e. :)
    XX ingrid


  • 09 Augustus 2008 - 20:57

    Dusty:

    He stuk,

    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, ook nog een keer zo...

    Ik zag je nog zitten, als ze gingen aanlopen voor de sprong, ik heb nog gezwaaid, maar je zag het niet en zwaaide dus niet terug... Beter opletten dus volgende keer.

    Xus mij

  • 09 Augustus 2008 - 21:02

    Hedy:

    Mocht je mijn sms niet ontvangen hebben dan langs deze weg nogmaals gefeliciteerd!

  • 09 Augustus 2008 - 21:25

    Sjanie Donker:

    van harte gefeliciteerd, ook namens Petra. 31, is dat veel? niet echt. Je hebt wel een super cadeau gehad een Ol.finale van een NL. Weet je nu al zeker dat je de 19 geen rek hoeft te doen. Prettige voortzetting van je verjaardag en de OS.
    de groeten
    Sjanie Donker en Petra ten Pas.

  • 09 Augustus 2008 - 21:47

    Cathy:

    hoi Vin Nogmaals gefeli is dat niet wat veel met vodka??? tot straks x cato

  • 09 Augustus 2008 - 22:00

    Kim:

    Heey Neef wat hoor ik nou moet ik opeens neefje tegen je gaan zeggen? In your dreams!
    Gefeliciteerd in ieder geval!
    x Kim

  • 09 Augustus 2008 - 22:10

    Ton:

    Vincent,

    Van harte met de 31e en nog vele jaren.
    We hebben je gespot op tv.
    Blijf schrijven, we genieten er van.


  • 09 Augustus 2008 - 22:30

    Felicia&yuri:

    gefeliciteeeerdd!!!!

  • 09 Augustus 2008 - 22:32

    Richard:

    Ouwe Reus!

    Ik herinner het me nog steeds van Slinge, 10 voor 8 oftewel 10 augustus!
    Van harte gefeliciteerd!!!! En ik geef je groot gelijk met die Vodka, dé manier om het goed te vieren. Geniet van je dag!

  • 09 Augustus 2008 - 23:15

    Henk B.:

    Ha die Vincent,
    Is het gisteren goed gegaan bij het jureren. Zag ik je bij Brug ? Ben benieuwd hoe dat lichtblauwe jasje je staat. Een fijne verjaardag. 31 ?? wat een broekie. Ha, ha! Succes verder en veel plezier.

  • 10 Augustus 2008 - 00:29

    Marianne:

    Van Harte met je 31ste verjaardag en geniet ervan.Hier is het nu 02.30 en ik had even niets te doen, het is erg leuk om je verslag te lezen.
    grtn Marianne

  • 10 Augustus 2008 - 07:54

    Paul:

    Vincent van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ik zal er een borrel op drinken

  • 10 Augustus 2008 - 13:12

    Heike:

    Gefeliciteerd met je verjaardag.
    Nog veel plezier daar in China

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Beijing

Mijn eerste reis

Jurylid turnen heren op de Olympische Spelen in Beijing

Recente Reisverslagen:

21 Augustus 2008

Het vertrek, de vlucht en de thuiskomst

19 Augustus 2008

Dinsdag

19 Augustus 2008

Dinsdag

19 Augustus 2008

Dinsdag

18 Augustus 2008

17 en 18 augustus
Vincent

Jurylid turnen heren op de Olympische Spelen in Rio de Janeiro

Actief sinds 30 Juli 2008
Verslag gelezen: 204
Totaal aantal bezoekers 142358

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2016 - 18 Augustus 2016

Olympische Spelen 2016 Rio de Janeiro

20 Augustus 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: