Zaterdag 10 augustus deel 2 - Reisverslag uit Beijing, China van Vincent Reimering - WaarBenJij.nu Zaterdag 10 augustus deel 2 - Reisverslag uit Beijing, China van Vincent Reimering - WaarBenJij.nu

Zaterdag 10 augustus deel 2

Door: Vincent

Blijf op de hoogte en volg Vincent

10 Augustus 2008 | China, Beijing

Hallo allemaal,

Vanochtend heb ik al een stuk geschreven...dus als je dat nog niet gelezen hebt kun je aan de linkerkant de link van het stuk van de wedstrijd aanklikken....

Vandaag jarig. Ben 31 geworden...best oud al dus!

Om 08.15 uur de deur van mijn kamer open gedaan en daar staan dus 10!!!!personeelsleden van het hotel voor mijn deur.......Ik schrok me te pletter want echt fit was ik nog niet en ik keek volgens mij ook niet te helder uit mijn ogen! Ik werd door iedereen op de gang gefeliciteerd...ze hadden een soort haag gemaakt hahhaa. Ik weet niet hoe lang die mensen daar al hadden gestaan want men kon niet weten hoe laat ik zou gaan ontbijten....Het ontbijt is hier van 06.00 uur tot 09.00 uur dus ik hoop niet dat ze er al om 06.00 uur stonden......

Ik werd door deze 10 personeelsleden naar het ontbijt geleid waar een hele filmploeg klaar stond, ECHT!!!

Ik kreeg bloemen en een kaart aangeboden en er werd een enorme birthdaycake binnen gereden. Er werd gevraagd naar mijn geluksgetal (10) en toen plaatsten ze 10 kaarsjes op de taart. Ik mocht een wens doen (niet moeilijk te raden wat dat zal zijn.....) en toen mocht ik de kaarsjes uit blazen. Het voltallige personeel en de aanwezige juryleden zongen me toe. Het was echt een aangename verrassing!!!! Ik voelde me overigens behoorlijk opgelaten, maar het was toch ook wel grappig en leuk!

Na het ontbijt ben ik weer verder gaan slapen en daarna ben ik naar het NIS gegaan om de 2e subdivisie van de vrouwen te gaan kijken. De VS, Japan, Groot-Brittannië en Italië turnden hun wedstrijd. Het was aardig om te zien! Verrassend was dat Beth Tweddle en Nastia Ljukin behoorlijke fouten maakten op brug. Vanessa Ferrari vond ik gewoon zwak!

Nu maar weer even rustig bijkomen in het hotel want ik ben moe......en mijn darmen moeten even bijkomen van het Chinese voedsel. Gelukkig heb ik Loperamide bij me (-:

Allemaal geweldig bedankt voor het SMS-bombardement en alle gelukwensen! Het doet me goed te weten dat zoveel mensen aan me denken....Oh ja en pa....ik vond je berichtje op mijn weblog geweldig....geloof me mensen....dit is een doorbraak....mijn vader en internet gaan nog niet zo goed samen, dus ik vond het super leuk!!






  • 10 Augustus 2008 - 08:00

    Wim:

    Ik dacht dat het in China later was dan hier, maar bij jou is het nog zaterdag.
    Heeft de wodka zo veel invloed op je?

    kus
    Wim

  • 10 Augustus 2008 - 08:06

    Paul:

    Ja wim. zou de aftakeling bij vincent nu al beginnen.
    Vincent kan me voorstellen dat je je rot schrok toen je je kamerdeur open deed en daar zoveel chinezen ziet staan. Toch wel erg leuk dat ze aan je verjaardag denken. Doen ze trouwens wel meer maar dan niet op het goede tijdstip. WK stutgart, weet je nog. Dat van in de eetzaal had ik je wel kunnen zeggen. In Sanghai was er ook een turner jarig en die kreeg hetzelfde ritueel alleen wel bij het banket. Wat heb je liever? Veel plezier vandaag jongen.

  • 10 Augustus 2008 - 08:10

    Marjan:

    Van harte gefeliciteerd.

  • 10 Augustus 2008 - 08:15

    Arie En Suze:

    hallo, Paul en Wim kletsen wel lekker samen via jouw pagina maar ja laten ze nu eerst zelf even zorgen in China hun verjaardag te kunnen vieren. Pure jalouzie!
    Dat pak staat geweldig ook met die zwarte schoenen erbij.

  • 10 Augustus 2008 - 08:28

    Tonja:

    Wat een geweldig unieke manier om jouw verjaardag te vieren!! Enne, als jij 31 bent geworden dan ben ik ineens ook een stuk jonger... Thanks :-D

    Dikke kus!

  • 10 Augustus 2008 - 08:37

    Joop:

    Vincent,
    Ik sluit mij bij alle felicitaties aan. Ook ik vind je verhalen geweldig om te lezen. Ik volg je dagelijks op de voet.
    Groet
    Joop

  • 10 Augustus 2008 - 09:01

    Mama :

    ik had het je persoonlijk al geschreven geweldig als ik mijn verjaardag vier duurt noch heel lang wil ik dat ook hhet hoeven geen chinezen te zijn maar n leuke verassing sta ik wel open voor fijne dag kus mama

  • 10 Augustus 2008 - 09:06

    Jordy:

    gefeliciteerd met je verjaardag.leuk al die fotos
    trouwens ik ben door een houten tafel gezakt op zoka. wel een beetje dom he

  • 10 Augustus 2008 - 09:22

    P-tje:

    hoi vin, gefeliciteerd met je verjaardag! Vanavond ga ik kip eten bij mijn moeder om het te vieren. Vedachte pakketje al opengemaakt?
    Leuk die ontvangst voor je verjaardag! Leuk he? jarig zijn in een ander land? Wel toevallig ... ik werd 21 in Londen en jij bent 31 geworden in Peking!!! De foto's zijn erg leuk. Vooral je uitgeslapen koppie tijdens je verjaardagseestje ... hihi. Enne de foto's van de opening ... je moet wel een mooi plekkie hebben gehad! Of heb je een superrrrzoom? Nou doei! Geniet van je taart, darmproblemen en alle andere belevenissen ...
    xxx pippi

  • 10 Augustus 2008 - 09:27

    Truus...:

    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Ik geniet enorm van je weblog. Nog heel veel plezier daar in Peking!!!

  • 10 Augustus 2008 - 09:30

    Pappa:

    je vind het wel byzonder my op internet ik kan niet achterblyven ook door my van harte gefeliciteerd en noch een fyne dag verder .

  • 10 Augustus 2008 - 09:54

    Ingrid:

    zo jonge god ;)
    nou de combinatie met de zwarte schoenen valt toch nog reuze mee.
    Je gaat het niet geloven. de NOS gaat de 4e divisie niet uitzenden. Belachelijk !!! En volgens de gids gaat Eurosport om die tijd ook niet live de lucht in. Wat mankeert die lui.
    Jij in ieder geval veel plezier vandaag !!
    XX Ingrid

  • 10 Augustus 2008 - 09:54

    Hans Van 't Hof:

    Zojuist je via msn even "gesproken" en beloofd naar je weblog te gaan.Met veel belangstelling jouw berichten, de reacties en de foto's gelezen en bekeken. Wat een goed idee zo'n weblog.Het is voor mij al weer een aantal jaren geleden dat
    ik in Beijing ben geweest. Ben erg benieuwd wat jouw bevindingen en indrukken zijn en dan natuurlijk buiten de Spelen om.
    En ja zo wil ik elk jaar wel jarig worden. Nogmaals een fijne dag vandaag en succes met de jurering straks.
    groet

  • 10 Augustus 2008 - 10:05

    Menny En Wim:

    ook van ons gefeliciteerd
    volg alles op de voet, ook de berichten van Aukje volgen we, zodat we straks zelf alles kunnen gaan beleven.

  • 10 Augustus 2008 - 10:40

    Paul:

    `Nou gefeliciteerd hoor met je 31 ( uhuh) verjaardag. Denk zo dat je dit pak ook maar aan moet doen bij de nationale wedstrijden;)
    Heel veel plezier nog in Peking en we zien je snel weer op tv verschijnen.

    Kus
    paul

  • 10 Augustus 2008 - 11:01

    Lisette:

    Gefeliciteerd!! :D X

  • 10 Augustus 2008 - 11:12

    Albert Stevens:

    vincent van hartegefeliciteerd met je verjaardag en heel veel plezier

  • 10 Augustus 2008 - 11:25

    Annette:

    Ook namens Ro; van harte gefeliciteerd! Super leuk dat ze er voor jou zo'n speciaal begin van de dag voor hebben gemaakt! Je foto's zien er ook super uit zeg. We zijn jaloers!
    Groetjes, Annette

  • 10 Augustus 2008 - 11:36

    Marcel:

    Vin, een ding moet me van het hart. Jij die altijd alles secuur doet...... Je zei dat je de mensen uit China nu eindelijk eens op het kruin kon bekijken. Helaas is niet waar. Op de foto van je met de twee chineese dames met de bos bloemen van je verjaardag..... Nou ze zijn groter!!! Of kijk je naar andere plekken waar eventueel een haarkruin zou kunnen ziten. Sommige vrouwen hebben daar last van ja, maar om daar nou zo op het net mee te gaan pronken dat jij die oerwouden hebt bekeken.... Kijk ik vind het altijd wel leuk een beetje schuin. Maar dit gaat mij echt te ver hoor. Kan je me een foto bezorgen van het dreamteam of die Wokorodojojo (of zo iets) van het dameszwemmen. Ga je goed.... Matenater

  • 10 Augustus 2008 - 12:09

    Johan:

    He vincent van harte he en welkom bij de club van de 30 tigers!! hahah je zou toch bijna denken dat je mama het ontvangst commite heeft geregeld op de gang voor je he! Ha ha. Maar Het was idd gister spannend hoor! En je het pak doet wonderen:0 He feest ze nog ff daar en gedraag je he! En super hoor die foto's!

  • 10 Augustus 2008 - 12:18

    Nancy:

    Van harte gefeliciteerd met je heleboelste verjaardag. Heel bijzonder om zo je verjaardag te beginnen.

    Dikke verjaardagsknuffel,

    Nancy

  • 10 Augustus 2008 - 12:38

    Gerard Breed:

    He Vincent,
    Ook via deze weg natuurlijk van harte gefeliciteerd met je 31e (en een beetje) verjaardag. Staat je goed dat blauwe pak met die witte broek.

    Ik zou zeggen geniet nog even van je verjaardag en laat in de loop van de week even weten wanneer je nog meer mag jureren. Toestelfinale rek zit er in ieder geval niet in (en misschien jammer voor jou), maar ik denk dat je dat helemaal niet erg vindt. Wat een prestatie van Epke....

    Gerard

  • 10 Augustus 2008 - 13:27

    Heike:

    Nog gefeliciteerd met je verjaardag en ik sluit me bij Gerard aan: ik hoop dat er nog een jury-dag inzit voor jou

  • 10 Augustus 2008 - 14:08

    Haroen:

    Gefeliciteerd ouwe econoom haha , ik hoop dat je nog heel wat jaartjes vervelend tegen je leerlingen mag wezen ! nog een fijne dag ( avond ) sinds het al wat later daar is. Nog veel plezier in Beijing !

  • 10 Augustus 2008 - 14:17

    Trissietris:

    gast nog gefeliciteerd beetje laat maar had veel te doen en niet teveel aan die kleine chineesjes komen he!!

    :P

    groeten

  • 10 Augustus 2008 - 14:53

    Rogier:

    Het is wat laat, maar daarom niet minder gemeend: gefeliciteerd kerel!
    Veel plezier nog verderop in het toernooi.

    Groet,
    Rogier

  • 10 Augustus 2008 - 14:58

    Robert:

    Hoi Vinnie,
    Vanuut Hoksebargen nog gefeliciteerd met je verjaardag! Ga zo door en over een jaar of 3 ben je zo oud als Pim!
    Groetjes,
    PiCaRo

  • 10 Augustus 2008 - 15:09

    Gerda:

    Vincent,
    gefeliciteerd met je ? verjaardag. Ik dacht dat alleen vrouwen geheimzinnig over hun leeftijd deden.
    Het pak staat je goed. Mooi kleurtje blauw.

  • 10 Augustus 2008 - 15:14

    Herre En Lisan:

    Hey Vincent,

    Gefeliciteerd met je (7e,8e?) 31e verjaardag! We hopen dat je een mooie dag hebt gehad en nog een dolle nacht mag beleven.

    Gr Herre en Lisan

  • 10 Augustus 2008 - 15:36

    Martin:

    Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag!!!!!
    Blijf zo doorgaan met schrijven, want ik kijk er elke dag weer vol spanning naar uit!!!

    Groetjes Martin


  • 10 Augustus 2008 - 16:43

    Sjanie :

    Hoe jarig kun je zijn, heel erg. ik deel je verjaardagswens denk ik.
    Leuke weblog maak je.
    mvg SD

  • 10 Augustus 2008 - 17:13

    Vera:

    Effe opnieuw hoor ik had ´t geschreven bij 10 aug. deel 1
    vera3 minuten geledenHeee lieve broer van me, allereerst VAH HARTE GEFELICITEERD met je 39ste verjaardag!! Wie twijfelt er nu nog.... Hij is echt aan zijn 40ste levensjaar begonnen. We zijn vanmiddag teruggekomen van 6 weken camping, maar Marcel had alles uitgeprint op zijn werk en zo kon ik het dus allemaal volgen. Dat je geweldig kan schrijven dat wist ik al van je reisverslagen van vroeger. Ik lig af en toe helemaal in een deuk want ik zie ´t allemaal voor me. Ik hoop dat je m´n sms had ontvangen. Ik volg je nu op de voet hoor broer, ik ben trots op je. Een hele dikke kus van je zus XXXXXXXX en de groetjes van Marcel en Justin

  • 10 Augustus 2008 - 18:02

    Angela Bal:

    he vincent van harte gefeliciteerd he.
    zo te zien heb je het daar goed naar je zin ik heb je nog zitten zoeken vandaag op tv en ik ben nu bij truus de graaf om de hond weg te brengen (zij past op onze hond) en we hadden het over jouw vandaar dat ik je effe schrijf. ik zal je volgende week wat vaker mailen hoor.\
    nou wij gaan even met de kids in een wigwam tent naar slagharen en volgende week mail ik je weer groeten en veel plezier
    xx angela bal

  • 10 Augustus 2008 - 18:08

    Cees:

    Eerst van harte gefeliciteerd. Verrassingen zijn juist bedoeld voor dat soort gelegenheden. Ik ben blij dat jij met vele anderen zo geniet van alles in en om je heen. Blijven schrijven zoals je gewend bent, dat wil zeggen zoals je spreekt, maar dan goed Nederlands. Dat noemen ze stylistische kwaliteit hebben. Kom je ook niet meer van die moeilijke termen tegen van het moeilijke werkwoord focussen. O ja, beste Vincent, ik heb voor onze website bij voorbaat ruimte beschikbaar voor je eindverhaal van Beijing. Een verhaal van je complete ervaringen. Dat is toch niet teveel gevraagd? De hele turnfamilie wil meegenieten en dat gun jij ze zeker. CEES

  • 10 Augustus 2008 - 18:27

    Paul:

    Leuk dat je er nu ook wat foto's bij hebt gezet. Ik vind dat jurypak je helemaal niet lelijk staan.

  • 10 Augustus 2008 - 19:31

    Vera:

    Heee Vin, mooi blauw is niet lelijk. Maar werk je nu voor de KLM? Nee hoor alle gekheid op 'n stokkie dat blauw staat je goed hoor. Nog ff eeb berichtje voor Ingrid Spoelman: Meid wat leuk om je hier te treffen, ik hoop dat alles goed gaat met je.Groetjes vera. Nou broer, geniet er lekker van en slaap ze(ik denk dat je al slapende bent) XXXX van mij

  • 10 Augustus 2008 - 19:45

    Buufmieke:

    prachtig al die hemelsblauwe jassen en witte broeken. het staat je bijzonder. die taart ziet er heeeeeeeeerlijk uit. wanneer moet je weer jureren?
    xbuufmieke

  • 10 Augustus 2008 - 20:12

    Jacqueline:

    Hoi Vin, nog gefeliciteerd met je verjaardag! IK ben net terug van vakantie maar zal je zeker volgen hoor .Vind het super voor je dat je er bij mag zijn.
    Groetjes Jaqueline (en Nadia)

  • 10 Augustus 2008 - 20:53

    Karin:

    Gefeliciteerd man! 31? Ik heet eigenlijk ook Pamela...hahaha.
    Ben onder de indruk van je blog!
    Echt super. Waar moet ik nou kijken op tv om je te zien?
    liefs Kar ehhhh pamela

  • 10 Augustus 2008 - 21:25

    Lidy:

    Wat ben jij een marzelkont, leuk om je zo in de "taart" te zetten, lekker genieten toch. Het pak staat je geweldig, kan ook niet anders met zo'n sport figuur.Nu niet proberen met schuine ogen te jureren, laat je maar aan de Chinezen over. Gr. Lidy

  • 10 Augustus 2008 - 23:54

    Dusty:

    He stuk,

    Bij jou is het ondertussen ochtend, maar ik moet altijd ff voor t naar bed gaan je verhaaltje lezen...
    Aangezien ik dat nu (om 2.00u) heb gedaan, kan ik met een gerust hart mijn bedje in...

    Dat pak staat je zeker goed en die schoenen misstaan echt niet hoor. Je ziet er puik uit...

    Ben blij te lezen dat het jureren goed ging...

    Dikke Xus mij

  • 11 Augustus 2008 - 00:02

    Suzan:

    Ha Vinnie,
    Leuk om je weblog te lezen. En...van harte gefeliciteerd!!! Hopelijk zijn de Olympische Spelen de start van een heel gelukkige periode! Veel liefs vanuit Monterey, USA! Kusjes, Suzan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Beijing

Mijn eerste reis

Jurylid turnen heren op de Olympische Spelen in Beijing

Recente Reisverslagen:

21 Augustus 2008

Het vertrek, de vlucht en de thuiskomst

19 Augustus 2008

Dinsdag

19 Augustus 2008

Dinsdag

19 Augustus 2008

Dinsdag

18 Augustus 2008

17 en 18 augustus
Vincent

Jurylid turnen heren op de Olympische Spelen in Rio de Janeiro

Actief sinds 30 Juli 2008
Verslag gelezen: 214
Totaal aantal bezoekers 142358

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2016 - 18 Augustus 2016

Olympische Spelen 2016 Rio de Janeiro

20 Augustus 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: