Maandag 11 augustus - Reisverslag uit Beijing, China van Vincent Reimering - WaarBenJij.nu Maandag 11 augustus - Reisverslag uit Beijing, China van Vincent Reimering - WaarBenJij.nu

Maandag 11 augustus

Door: Vincent

Blijf op de hoogte en volg Vincent

11 Augustus 2008 | China, Beijing

Om 11.30 uur mijn bed uit. Na het late thuis komen uit het HHH had ik dat even nodig. Om 14.00 uur hadden we juryvergadering. Bij deze vergadering werden de komende wedstrijden geloot, hetgeen heeeeel raar is omdat nu een week van te voren al bekend is wie wat jureert....dat is niet gebruikelijk maar hier toch gedaan.....

Mijn loting:

dinsdag 12 augustus (morgen) teamfinale: RINGEN B4

donderdag 14 augustus allroundfinale:
SPRONG B2

dinsdag 19 augustus toestelfinale
BRUG B6

Voor diegenen die geïnteresseerd zijn in de loting voor de rekfinale...Epke zal als 2e turnen na Fabian Hambüchen en wordt gejureerd door: RUS - GRE - UKR - ISR - VEN - AUS

Na de loting nog even naar de souvenirshop geweest om wat dingetjes voor Anniek te kopen en daarna terug naar het hotel om om 16.50 uur met Aukje richting het HHH te gaan voor de receptie van het ministerie van VWS.

Bij aankomst kwam Erica Terpstra uit de auto en daar hebben we even kort mee gekletst en mee op de foto geweest.

Jet Bussemaker de verantwoordelijke minister hield een lange interessante toespraak.

Eindelijk weer eens Nederlands gegeten.....en ik kan je zeggen dat dat wel even lekker was hoor gewoon met mes en vork en niet na hoeven denken bij wat je eet. De angst voor varkensoren blijft bij het Chinese eten toch wel aanwezig...brrrrr. Oh ja en met mes en vork gegeten, ik ben het al bijna verleerd....ik pakte mijn mes en vork eerst vast als stokjes haha

Met een paar mensen met Willem-Alexander en Maxima staan praten en natuurlijk ook met hun op de foto gegaan! Toch ook wel weer bijzonder.

Tijdens die receptie hebben we de halve finale en de finale van Deborah Gravenstijn gekeken en dat was wel heel speciaal. Erica Terpstra ging echt volledig uit haar dak en had tranen in de ogen. Die vrouw is echt spontaan en geïnteresseerd in wat er met de Nederlandse ploeg gebeurt.

Ook nog gezamenlijk hockey gekeken en toen op tijd naar huis want morgen om 10.00 uur jureren...jaja ik ken mijn verantwoordelijkheden haha

Foto's volgen morgen!



  • 11 Augustus 2008 - 15:57

    Paul:

    Jeetje goede loting voor je. Leuke toestellen en je mag veel jureren. Hopen dat het net zo goed gaat als de kwalificatie. Maar dat is jou wel toevertrouwd
    Eindelijk weer eens met mes en vork eten. Ligt tenminste dit keer niet al je eten op de tafel en de grond. Dus zonder honger van tafel.

  • 11 Augustus 2008 - 16:16

    Marjan:

    Foto's??
    Kwil een filmpje zien!

    Enne, doe Maxima de groeten van me.
    Ze mag gerust eens een bakje koffie komen drinken. (Alex ook hoor)

    Ik vind het nog steeds super dat je dit allemaal mee maakt en nog leuker dat je het met ons deelt.

  • 11 Augustus 2008 - 16:41

    Kim En Daniël:

    Wat super zeg dat je gewoon met Willempie en Max op de foto bent geweest en met de andere bekende! Helemaal gaaf zeg! We zijn al aardig nieuwsgierig naar die foto's! Wat een mooi ding is die Terpstra toch ook he! Geniet er nog goed van en heel veel succes met jureren!

    Dikke kus en liefs Kim
    en de groeten van Daniël!

  • 11 Augustus 2008 - 17:03

    Ingrid Spoelman:

    Tjee je wordt nog een BN-er.... friends in high places ( altijd handig ). Zag je benen nog in beeld gisteren want je zat toch achter de engelse turners en turnsters ?

    Mazzelpik ben je wel ; wat een fantastische loting. Ik zie je dus vannacht weer in beeld. NOS zendt dit wel live uit... dat is ook niet altijd het geval.
    Heel veel plezier morgen en tot laterrrrrrrrrr

    X ingrid

  • 11 Augustus 2008 - 17:25

    Erik:

    Nou nou Vin, zometeen wordt jij ook nog een Bn'er:P Al die celebs. Toch knap dat je nog fatsoenlijk kan eten met mes en vork he, wist niet dat je dat kon!:P Relaxte toestellen hoor, miss zie ik je nog wel op de tv!! Ciaoo

  • 11 Augustus 2008 - 17:33

    Carin:

    Vincent
    allereerst nog gefeliciteerd met je verjaardag.
    zo te lezen geniet je er met volle teugen van
    harstikke l
    het is elke keer weer leuk om je verslagen te lezen. ga zo de foto's bekijken
    groetjes Carin

  • 11 Augustus 2008 - 18:49

    Vera:

    Zegguhhh wanneer mag ik met jou op de foto?? Je gaat toch niet naast je schoenen lopen he, veters goed vastmaken dus.Ik vind het echt fantastisch dat je dit allemaal meemaakt,in je mooiste dromen had je dit waarschijnlijk niet voor mogelijk gehouden. Ik probeer je nog steeds te spotten hoor, maar bij de NOS is weinig te zien van het turnen(of ik mis het iedere keer :)P ) Nou broer suc6 he XXXXXX

  • 11 Augustus 2008 - 18:58

    Hanny Molle:

    Nog gefeliciteerd met je verjaardag. Leuk om al je berichten te lezen na mijn terugkomst van vakantie. En groei je nu al die BNN ers ontmoet??

  • 11 Augustus 2008 - 19:09

    Hanny:

    BN ers dus

  • 11 Augustus 2008 - 19:18

    Jan Doorakkers:

    Fantastisch Vincent zo de Bner uit te hangen.
    En ik maar zeggen, geniet er van, maar dat doe je al. leuk al die verhalen te lezen. Enne nog gefeliciteerd met je verjaardag. Goeie loting hé en nu lekker gaan spelen op de spelen hé

    suc6 Jan

  • 11 Augustus 2008 - 20:07

    Pamela :

    Kijk alweer uit naar je volgende verhaal.!

    liefs pammie

  • 11 Augustus 2008 - 20:10

    Tonja:

    Nou jaaaaaa, allemaal beroemdheden daar waar jij mee op de foto staat!!! Geweldig!!! Wij willen foto's NU :-D hahahaha.

    Ik ga weer voor de TV ziten om te kijken of je in beeld komt.

    XX
    Tonja

  • 11 Augustus 2008 - 20:14

    Buufmieke:

    fijn dat ik nu weet wanneer en waar je weer als jurylid optreed. ik zal heel erg goed opletten of alles prima verloopt. met WA en M op de foto!! wauw. lekker slapen maar weer en blijf schrijven het blijft heel leuk.
    xbuufmieke

  • 11 Augustus 2008 - 20:26

    René De K:

    Weer mooie toestellen gozer. Alleen sprong...., gelukkig zijn het er maar 24. Ik zit morgen weer om 6 uur voor de tv!!
    Oja, moet van Elly zeggen dat je er prachtig uit ziet in je regencape(je). Je bent net een kaboutertje...(die toevoeging komt van mij, haha)
    Succes morgen/straks.
    René

  • 11 Augustus 2008 - 20:31

    Nancy:

    Geweldig met Wim Lex en Maxima op de foto. Huub vind zelfs je pak mooi. Succes met jureren en blijven genieten, dan genieten wij lekker met je mee.

  • 11 Augustus 2008 - 20:32

    Kim:

    Wat een avonturen Vince, keep it up! Kijk uit naar de foto's!
    x Kim

  • 11 Augustus 2008 - 20:45

    Dusty:

    He Vin,

    Die foto met Wim Lex en Maxima willen we natuurlijk wel even zien.

    Doe je je best morgen.

    Xus mij en zal je nu wel naar me zwaaien

  • 12 Augustus 2008 - 06:15

    Johan:

    Super story weer! Idd Erica is echt een tof mens! Heb ooit met haar mogen samen werken bij een klus voor de clini clowns ze was gigantisch! Maar op foto met Wim Lex en Max jeetje!! Maar erg goed om met Erica en Jet aan te pappen wellicht levert dit wat op voor het Nederlands turnen! He succes vandaag en mijn god wat gaan die Chinezen uit hun dak daar zeg! Hoop dat je hoofd er bij heb kunnen houden!

  • 12 Augustus 2008 - 07:27

    Suze:

    Bofkont! Hoe ga ik jou nou voortaan aankondigen? Ik kan toch niet meer zeggen en onze supervisor vandaag is:
    Ik moet wel haast gaan zeggen en ons hooggeachte jurylid V R is bereid om vandaag bij ons te zijn als supervisor.
    Laat zien die foto's!!!!
    Succes met je jurytaak, ja sprong is natuurlijk nooit zo leuk. Zit je dan bij dat geweldig chagrijnig hoofdjurylid?
    Dan heel veel succes!!

  • 12 Augustus 2008 - 08:23

    Mama:

    zo zo, met willempie en max op de foto wel gewoon blijven doen he , ben benieuwd wat je voor anniek hebt gekocht ga vooral zo door en noch veel plezier dikke kus

  • 12 Augustus 2008 - 08:58

    Pippi:

    Op de foto met wim en mimi! En daar laat je ons op wachten??!! Hup ... uploaden die foto's! Jureren ... lekker belangrijk! ;D
    xxx prinses petra

  • 12 Augustus 2008 - 09:01

    REMON:

    HE OUWE (!)(maar nog immer jongogende) RAKKER! (ik ken het, ik ken het). wortel 1521 is toch prachtige leeftijd:
    nog van harte
    Ben net terug van gymkamp in Beekbergen en bekijk je site. Hou dit niveau vast, m'n beste vrind. groet ook aan de ploeg Remon

  • 12 Augustus 2008 - 10:27

    Ray:

    Zoooo je bent idd wel even flink de BN-er aan het uithangen haha! Het is je gegund jongen, echt heel gaaf! Heel veel plezier nog daar!

    O ik kreeg trouwens nog een smsje van Kristof uit Belgie: "Schitterende pretatie van Epke! Wens 'm veel succes voor de finale! Vincent ziet er hot uit in zijn blauwe vest :-)"

    Grtz!

  • 12 Augustus 2008 - 12:37

    Pappa:

    nu je een bekende ned .ben moeten we je dadelijk uitnodigen of kom je gewoon langs veel succes daar met jureren en een blaf van kwinten .

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Beijing

Mijn eerste reis

Jurylid turnen heren op de Olympische Spelen in Beijing

Recente Reisverslagen:

21 Augustus 2008

Het vertrek, de vlucht en de thuiskomst

19 Augustus 2008

Dinsdag

19 Augustus 2008

Dinsdag

19 Augustus 2008

Dinsdag

18 Augustus 2008

17 en 18 augustus
Vincent

Jurylid turnen heren op de Olympische Spelen in Rio de Janeiro

Actief sinds 30 Juli 2008
Verslag gelezen: 214
Totaal aantal bezoekers 142358

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2016 - 18 Augustus 2016

Olympische Spelen 2016 Rio de Janeiro

20 Augustus 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: