Woensdag 13 augustus - Reisverslag uit Beijing, China van Vincent Reimering - WaarBenJij.nu Woensdag 13 augustus - Reisverslag uit Beijing, China van Vincent Reimering - WaarBenJij.nu

Woensdag 13 augustus

Door: Vincent

Blijf op de hoogte en volg Vincent

13 Augustus 2008 | China, Beijing

Een rustig dagje....om 11.00 uur begon de teamfinale bij de dames. Van te voren was al heel duidelijk dat de strijd tussen China en de VS zou gaan. En zo bleek het ook te zijn. Vooraf nog even met Esther en Suzanne zitten kletsen over wie je de overwinning nou meer moet gunnen. De Chinese meisjes die al die tijd zo afgebeuld en mish....en waarvan er een aantal zeker nog geen 16 zijn terwijl dat wel moet....of de Amerikaanse meiden. We gingen toch min of meer voor de Amerikanen....

Het was een spannende wedstrijd, de VS en China maakten allebei 1 fout op balk dus vloer ging de doorslag geven. De VS moest als eerste aantreden en de VS ging eenmaal in de fout. China turnde daarna feilloos en werd in een kolkende hal Olympisch (jeugd) kampioen (-:

Daarna ben ik direct doorgegaan naar het HHH om te kijken of er ter plaatse tickets voor andere wedstrijden te koop zijn. Elke dag kun je daar bij het ATP tickets kopen die terug gegeven zijn. Nauwelijks voor Nederlandse deelnemers maar dat maakt niet zoveel uit, het is gewoon leuk om wat te kijken. Vanavond gaan Aukje en ik met GBR - GER - SUI en CRO beachvolleybal kijken en voor vrijdag heb ik kaartjes gekocht voor Hockey. Wordt vast leuk, ik hoop dat het 2 uur in de rij staan het waard is! Daarna wellicht nog even langs het HHH,nu niet voor tickets.....


  • 13 Augustus 2008 - 08:45

    Kim:

    neuuu je zal wel weer gaan feesten in de HHH ;)

  • 13 Augustus 2008 - 08:45

    Carola:

    Hey Vincent
    Jij geniet met volle teugen zeg GEWELDIG!
    Alsm ik die foto's zie voel ik toch ook wel een sprankje jaloezie .... ennehh vooral die hockeywedstrijd die wordt TOP hoor!
    Hé blijf genieten en foto's schieten ;-))
    erruggg leuk (vooral Guus hahahha)
    Probeer niet te veel aan thuis te denken want Anniek die vermaakt zich vast wel met allerlei ook leuke dingen...KOP OP!
    Carola

  • 13 Augustus 2008 - 08:51

    Nicolet:

    het blijft leuk om je verslagen te lezen!! Als je Alex nog tegenkomt in het HHH, zeg dan eens tegen hem dat ie niet zo raar moet hupsen (dat Maxima hem nu nog steeds niet behoorlijk heeft leren dansen!!) Zag gisteren op tv een chinese gast in het HHH een broodje kroket eten, hij vond het 'best lekker' (de leugenaar!. Ik neem dat de kroketten en het bier jou wel smaken. Veel plezier nog!

  • 13 Augustus 2008 - 08:58

    Deb:

    Het chinese damesteam was zeker goed zeg! De vloer was echt spectaculair. Leuk trouwens al die foto's van de opening! Mooi gedaan :) Veel plezier nog!

  • 13 Augustus 2008 - 09:05

    Nancy:

    Meneer Reimering, mogen we Vincent zeggen als u terug bent? Echt super wat je in een paar dagen mee kan en mag maken. Ik lees met plezier de verslagen.

    Groetjes,

  • 13 Augustus 2008 - 09:10

    Daniël:

    Super allemaal. Gaaf dat je ook bij andere sporten kunt gaan kijken nu je kaarten hebt. Beachvolleybal en hockey zijn leuke sporten om te zien. Bij de hockey ga je toch wel naar de dames kijken he?! Greetz en have fun!

  • 13 Augustus 2008 - 09:45

    Zsolt:

    Groeten uit Nederland ( ben net terug uit Hongarije ) Daar heb ik de Hongaren gevolgt maar nu geniet ik van jouw verslag. Prachtig !!!

  • 13 Augustus 2008 - 10:26

    Ariën:

    He Vincent,

    Aan alle foto's te zien, heb je het ontzettend naar je zin. Gelijk heb je. Is het HHH echt zo gezellig als ze zeggen?
    Ik ben toch wel een beetje jaloers hoor. Dit is echt een geweldige kans voor je. Nog veel plezier en wij blijven je volgen.
    Gr. van Ronald, Ariën en Max

  • 13 Augustus 2008 - 10:59

    Marco:

    Zo te lezen geniet je echt daar! Mooie foto's trouwens!

  • 13 Augustus 2008 - 11:04

    Johan:

    We zien de foto's jij samen met de hockey babes wel verschijnen! He geniet er van! Trouwens erg verslavend de spelen hoor! Ben blij met de NOS site dit keer!! En die van jouw heeft toegevoegde waarde!!! (0,3 pnt)

  • 13 Augustus 2008 - 12:27

    Tante Willie:

    Groetjes geweldig
    mazzelpik isabell houd mij op die hoogte
    doeii tante will en ome dick

  • 13 Augustus 2008 - 12:30

    Karen:

    Hallo vincent
    hartstikke leuk al die foto's en je verslagen we leven met je mee en we blijven je volgen
    groetjes karen, ruud, isabell, valerie

  • 13 Augustus 2008 - 13:14

    Paul:

    Was vanochtend vroeg opgestaan om de wedstrijd te bekijken. Ik vind het wel erg leuk dat china heeft gewonnen. Hoewel ik het usa ook gun. Vooral ljukin een mooie turnster. Leuk dat je ook wat andere sporten kan bekijken. En natuurlijk het HHH.

  • 13 Augustus 2008 - 15:21

    Len:

    Ha die Vince,
    Ben net klaar met het lezen van al jou belevenissen tot nu toe. Kijk erg uit naar het vervolg.Super goed dat je dat allemaal mee mag maken. Fijn dat je wel lekker kan eten daar want Spijkenisserworst in peking dat zal niet meevallen!!!!Geniet er van, liefs Len, Maarten, Robine en Jesse

  • 13 Augustus 2008 - 15:36

    Aukje:

    Het was hartstikke gaaf Vincent. Nog bedankt voor het 2 uur in de rij staan voor kaartjes. Zit Mooren/Kadijk hier op tv te kijken. Zie je morgen .

  • 13 Augustus 2008 - 15:39

    Marjan:

    misschien kun je op de APV een presentatie geven. Lijkt me wel wat voor diegene die door omstandigheden niet gelezen hebben.

  • 13 Augustus 2008 - 15:40

    Marjan:

    sorry, misschien wil je nog helemaal niet aan apv's denken.

  • 13 Augustus 2008 - 17:29

    Ingrid:

    Nou de US had ook mijn voorkeur maar ze hebben het inderdaad laten liggen. Zo sneu voor Sacramone...ik vind dat een mooie turnster en dan moet dat haar overkomen. Ze mogen van mij dat nepw.. van Karoli ook best afvoeren. wat een draak is dat. Vandaag viel het trouwens mee maar die dame Liukin is ook niet altijd even vriendelijk tegen haar collega's. Nou die vechten het vrijdag maar uit, zou ik zeggen.

    Ik heb het verslag van beachvolleybal al gelezen en blijkbaar isd het net zo leuk als op tv. Hockey is niet helemaal mijn sport maar goed NL maakt grote kans. Je gaat ongetwijfeld naar de dames of niet . haha ;)
    En je gaat vast naar HHH voor Maxima.. ik snap hem.
    Nou geniet ervan bink, het is je van harte gegund.
    Ik zwaai morgen weer naar je, zwaai jij dan terug ;) ?
    kus ingrid

  • 13 Augustus 2008 - 17:32

    Mama :

    ik zie ineens dat je noch meer fans hebt het gaat nu opschieten he maar blijf genieten tot de laatste dag hoor dit maak je maar een keer in je leven mee dikke kus

  • 13 Augustus 2008 - 18:22

    Tristano:

    had je die chinezen niet wat kunnen blesseren man ik wou dat amerika won!! ach ja china was ook goed!! ey morgen wel goed jureren he veel plezier!

  • 13 Augustus 2008 - 18:49

    Jeannette:

    Hoi Vincent,
    Dat je trouwens nog tijd over hebt om je site bij te houden....Super leuk je belevenissen zo te volgen.
    Geniet maar flink dan kunnen wij het van de verhalen doen:)
    groetjes Jeannette

  • 13 Augustus 2008 - 19:23

    Sjoster:

    Met Guus op de foto.... ik ben toch wel een beetje jaloers hoor!!! ;-)

    Succes op brug!

  • 13 Augustus 2008 - 20:31

    Corine:

    Hoi

    Zelf uiteraard ook zitten kijken. Best spannend vandaag (gister voor jou dan) Dochterlief vond het ook helemaal geweldig.

    De kranten hier zijn erg aardig voor je. Wouw, pas 31 geworden. Nou dat is dan ook weer een meevallertje voor mij. WOrdt ik ook geen 40 maar 31 of 32. *zucht* wat een zaligheid.

    Geniet zoveel je kan!

    groetjes en late felicitaties van Corine

  • 13 Augustus 2008 - 20:51

    Sandra:

    Hoi Vincent.

    Wij wensen jouw succes met de brug.
    En ga door met je onwijs gave verhalen.
    Het is hier elke dag een sport wie als eerste jouw verhalen mag lezen, en de foto's kan kijken.

    de gr van de Haagjes

  • 13 Augustus 2008 - 21:37

    Cathy Durville:

    Hoi Vin Ik ga zo kijken ga nog effe dutten groetjes catootje

  • 13 Augustus 2008 - 22:24

    H&k:

    Hoi Vi!
    De afgelopen 3 (drie) uur bezig geweest om alle blogs en reacties te lezen, leuk man! Ik ben net terug van twee weken Ardennen. Geen OS gezien, is een beetje langs ons heengegaan. Te druk met uitrusten en ontspannen ;-) Vanaf morgen volg ik je blog op de voet. Succes en plezier daar.
    Groetje, H&k

    PS

    Vanavond Chinees gehaald, lekker na al dat Belgische voer :-)

  • 14 Augustus 2008 - 01:48

    Arthur:

    Jeetje wat ben ik jalours zeg ;-)
    Ruikt Maxima een beetje lekker HAHAHAHA

    Maar goed, wanneer moet je weer jureren of ben je klaar...?

    geniet van de tijd daar.

  • 14 Augustus 2008 - 05:55

    Ingrid:

    wat een wedstrijd of niet ? en wat heb jij met de russen dat je er bijna een op schoot neemt :) is weer eens wat anders dan een aantrekkelijke russische dame. haha
    i ga naar mnwer.
    laterrrr

  • 14 Augustus 2008 - 07:38

    Suze:

    zag je zitten vandaag op de tv via België weliswaar maar ja je kunt niet alles hebben. Zij zenden de turnwedstrijden live uit en helemaal. Genieten dus!
    Hoe voelt dat nou: bijna een Rus op je schoot?

  • 14 Augustus 2008 - 08:32

    Willfred Lagendijk:

    Hey Mentortje,

    Blijft U 31 ???

    Gr, Willfred

  • 14 Augustus 2008 - 09:49

    Dusty:

    Je bent wel lekker aan het feesten daar he...

    Veel plezier nog.

    Dikke Xus mij

  • 14 Augustus 2008 - 10:03

    Rina Bax:

    Hoi Vincent,
    Wat een feest om daar te zijn!!
    Gisteren terug gekomen uit Noorwegen en dan dit onverwacht genoegen om jou te volgen in China.
    Geniet ervan!!

    groetjes

    Rina

  • 14 Augustus 2008 - 11:32

    Cock En Tiny:

    Hoi Vincent,
    Heel spannend die teamfinale bij de dames. Die Chinese dametjes lijken allemaal op elkaar en niet alleen vanwege hun oogjes! Veel plezier nog
    Groetjes en xxxx-jes

  • 14 Augustus 2008 - 17:48

    Vincent:

    He Vincent,

    Ik schakel wat laat in, maar voordeel is dat ik nu alles achter elkaar kan lezen. Heel erg leuk dat je zo'n dagboek hebt en dat we je zo kunnen volgen.

    Zo te lezen geniet je enorm van de ervaring en alle belevenissen. Heel erg gaaf dat je dit hebt bereikt, daar mag je heel erg trots op zijn en dit zal wel voelen als de ultime prestatie. Heel veel plezier nog en spreek je.

    Groeten Vincent

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Beijing

Mijn eerste reis

Jurylid turnen heren op de Olympische Spelen in Beijing

Recente Reisverslagen:

21 Augustus 2008

Het vertrek, de vlucht en de thuiskomst

19 Augustus 2008

Dinsdag

19 Augustus 2008

Dinsdag

19 Augustus 2008

Dinsdag

18 Augustus 2008

17 en 18 augustus
Vincent

Jurylid turnen heren op de Olympische Spelen in Rio de Janeiro

Actief sinds 30 Juli 2008
Verslag gelezen: 201
Totaal aantal bezoekers 142358

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2016 - 18 Augustus 2016

Olympische Spelen 2016 Rio de Janeiro

20 Augustus 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: