Dames allroundfinale - Reisverslag uit Beijing, China van Vincent Reimering - WaarBenJij.nu Dames allroundfinale - Reisverslag uit Beijing, China van Vincent Reimering - WaarBenJij.nu

Dames allroundfinale

Door: Vincent

Blijf op de hoogte en volg Vincent

15 Augustus 2008 | China, Beijing

Hé Nederland,

Vanmorgen het ontbijt maar geskipped en nog even genoten van mijn bed! Zo'n avondje HHH gaat je toch niet in je koude kleren zitten. Aukje heeft zich gisteren keurig aan het bier...uhhh spa rood gehouden. Zij moest natuurlijk vandaag jureren als expert bij sprong.

In de hal aangekomen eerst weer even een flesje drinken gehaald. Daarna de tribune op waar ik Esther tegen kwam. Helaas kon Suzanne geen wedstrijd turnen. Als eerste reserve had ze de wedstrijd ingekund als er iemand uitgevallen was..........echt heel jammer! Suus je hoort echt in die finale thuis hoor!!!!! (ik heb je jasje trouwens nog hoor, kon er een goede prijs voor krijgen maar heb toen maar besloten het (nog) niet te verkopen!

Het was gezellig dat Esther er ook was, dan kun je tijdens de wedstrijd tenminste wat delen. Esther en ik hadden zware voorkeur voor Ljukin en Pavlova. Het werd alweer een spannende wedstrijd waarbij Nastia Ljukin liet zien de terechte Olympische kampioen te zijn. In mijn ogen één van de weinige vertegenwoordigsters van het VROUWENturnen!

Jeetje wat een prachtige lange benen heeft die griet zeg....Ik zou willen dat ik zulke benen had, maar dan in mannelijke vorm en behaard! Dan zou ik misschien ook met mijn voeten bij de grond kunnen als ik op een stoel zit!!!!!

Erg grappig Paul, je opmerking dat je een hand boven het podium uit zag komen om Khorkohordin op te vangen. Makkelijk scoren he zo veilig vanuit Nederland. Klein maar fijn!

Het is goed om te lezen dat zich steeds meer familieleden aangetrokken tot mijn site. Dat vind ik echt leuk!

Na de wedstrijd hebben GER - ISR - SUI - AUT en ik ons af laten zetten bij het metrostation, vanwaar we naar een BBQ-restaurant zijn gelopen om te lunchen. Zoals gebruikelijk werden we weer door 7 man tegelijk geholpen. We hebben daar zitten gourmetten, als dit voor hun BBQ-en is dan vraag ik me af wat voor hun gourmetten is (-: Het is niet het gourmetten wat je thuis gewend bent te doen. Hier wordt namelijk je pannetje ingesmeerd met boter, hier doet men de aardappel in je pannetje en hier legt men het vlees op de plaat en hier keert men het vlees voor je om. Nee men eet het niet voor je op. Maar eigenlijk zaten we dus met 8 man aan tafel in plaats van met ons vijven! Het was heel gezellig en het eten was mega lekker! Vanavond geen eten nodig en dat komt goed uit omdat we om 17.30 uur naar het hockey gaan kijken. Nieuw-Zeeland - België en Duitsland - Korea! Ik heb er zin in!

Ben best moe heel de tijd. Weinig vrije tijd omdat je toch regelmatig met z'n allen op stap bent. Ook het de hele dag Frans, Engels en Duits lullen is vermoeiend. Af en toe is het gewoon fijn om even Nederlands te praten!

Super goed om jullie reacties steeds te lezen, ik geniet er echt van! Dusty heb nog niet aan je wens kunnen voldoen....ik blijf mijn best doen maar het is een lastige vraag! Je bent wel erg trouw in je reacties hoor!

Ingrid...je krijgt de groeten terug van Mircea en Gianfranco!

Dikke kus!!!









  • 15 Augustus 2008 - 08:29

    Johan:

    He zoeken ze geen scheidsrechters bij het beach volleyballen?? Je bent moe???? Nou ik weet wel waarvan hoor!! Bekijk de fotos maar eens! En jammer van Suus zou je altijd zien altijd zeggen turnsters af maar nu niet! Balen! Ze had er moeten staan! Het veel plezier vanaaf!

  • 15 Augustus 2008 - 08:32

    Arthur:

    Met alle respect maar ik geniet meer van de pauzes dan van het sporten zelf HAHAHA

  • 15 Augustus 2008 - 08:41

    Gerda:

    Hoi Vincent,
    Ik heb net de samenvatting van de damesturnen zitten kijken. Ik moet het hier doen met Nederland 1,2,3 en de laptop is zo traag dat de turners minuten doen over een salto.
    Die benen zijn voor mij, kan ik eindelijk bij de bovenste kastjes zonder een stoel te pakken. De haren die jij erop wil mag je houden.

    Veel plezier vanmiddag.

  • 15 Augustus 2008 - 09:07

    Tonja:

    Hee grote neef,

    Wij genieten hier van jouw avonturen :-). Heerlijk om te blijven lezen. Ik kan me voorstellen dat je moe bent met al dat heen en weer gereis met bussen, taxies en de benenwagen.

    Zeg.. weten de mensen wel dat je zo'n geweldig jurylid geworden bent omdat je al op zeer jonge leeftijd bent begonnen met oefenen en dat ik daar het lijdend voorwerp van was ;-), hahaha.

    Liefs,
    Tonja

  • 15 Augustus 2008 - 10:16

    Annette:

    Dat uit eten gaan daar blijft toch apart volgens mij, haha! Zal wel wennen zijn als je straks in NL weer eens uit eten gaat!

    De sfeer daar lijkt me wel geweldig, het klinkt echt super!

    Gr Annette

  • 15 Augustus 2008 - 10:33

    Paul VW:

    Vin,

    Je bent niet de kleinste van het jurypanel!!!!!
    Moet zeker een goed gevoel geven dat je niet de kleinste ben bij het jureren ;-)

    Tot snel

    Kus

    Paul

  • 15 Augustus 2008 - 10:58

    Paul:

    spannend die dameswedstrijd. Gelukkig heeft mijn favouriet gewonnen. Wat een mooie turnster. Leuk met allen juryleden op de foto. Echt een team, een gezicht. Hoewel de bigboss moest weer een andere kleur jasje aan. Zeker bang dat hij niet opvalt. Heb even aan aukje gevraagd of ze op je wil letten. Je bent wel erg vaak in het HHH. hahahahah zou ik ook doen hoor.

  • 15 Augustus 2008 - 11:06

    Dusty:

    Maatje groter is ook niet erg hoor, of voor mij ;) vind het wel erg lief dat je zo je best ervoor doet... (dat is ook wel leuk om te weten)

    En wat die trouwheid betreft, ik vind het gewoon super om te lezen wat je daar uitvogeld, je weet het ook lekker boeiend te houden iedere keer. Dat gaat niet echt vervelen.

    Zelfs Rem wordt er knettergek van, als ik thuis kom is het eerste wat ik doe naar de computer lopen: "ff kijken of de meester al wat geschreven heeft."

    Ook doe ik mijn best om je steeds achter je tafeltje te spotten, maar dat is niet altijd even makkelijk, maar tot nu toe wel steeds gelukt...

    Ennuh, ff over die lange benen, ik weet wat je mee maakt hoor, ik met mijn vetklompies ken ook nooit bij de grond. Hahahaha. Je zou toch zeggen dat die chinezen ook niet van die lange benen hebben, dus de stoeltjes wat lager maken, maar dat valt dus tegen... Als je nou op het toilet zit, kan je dan ook niet met je benen bij de grond? HAHAHA.

    Dikke Xus en Bierse nog daar.

    Mij

  • 15 Augustus 2008 - 11:09

    Dusty:

    Oh, ff op die schoenen terug komend, ik zie dat meer dan de helft zwarte schoenen onder zijn pak draagt, zo lijkt het net alsof het zo hoort.

    Xus mij

  • 15 Augustus 2008 - 11:14

    Buufmieke:

    vannacht de herhalingen gekeken op Eurosport en daarin zag ik precies dat die RUS op "jouw schoot" belandde. Commentator zei ook "Zo, die belandt bijna op de schoot van het Ned. jurylid Vincent Reimering." Ik
    weer trots zitten zijn dus.
    xbuufmieke

  • 15 Augustus 2008 - 13:05

    Cees:

    Hoera, de Olympische titel gaat naar een echte turnster. Stel voor dat je bij terugkomst maar eens een avondje moet organiseren onder de titel Avonturen in Beijing. Kunnen wij ook eens lachen.

  • 15 Augustus 2008 - 13:10

    Rob:

    leuk he, al die reacties van steeds meer familie.

  • 15 Augustus 2008 - 14:46

    Mama :

    tonja wat jij schrijft is helemaal waar . wat dacht je toen ik noch voor hem kookte kreeg zelfs cijfers voor mijn kookkunst jurylid in spe he !!!!!!!!! . dikke kus enne bedankt voor je leuke kaart !

  • 15 Augustus 2008 - 19:05

    Ingrid:

    Wat was Stoica die dag van plan. nog even naar een wedstrijd met nederlandse sterren of zo ?? raar dat hij een andere kleur aanheeft.
    leuke foto's weer... en ja hoor ook een keer met mijn bulgaarse vriend Kurtev. toch nog gelukt.
    Ik merk dat je er echt van geniet en gelijk heb je. je weet nooit of je nog eens zo'n kans krijgt.
    volgens mij heb je nu een paar dagen vrij. ga je nog andere sporten kijken of ga je alle toestelfinales volgen. ik kan zaterdag en zonderdag in ieder geval een keer uitslapen. tussen 4 en 5 eruit valt toch niet mee maar het is het wel waard.
    nog veel plezier bink. ik ben nog steeds mega trots op je.
    kus ingrid

  • 15 Augustus 2008 - 19:43

    Cathy Durville:

    hoi Vin heb genoten van je verhalen en ook van je familie en vrienden volgens mij schenken ze gewoon jupiler in het HHH cafe of amaretto de regenjas vond ik persoonlijk het leukst zie je gauw weer hoe jammer dat ook is:) dikke x cato

  • 15 Augustus 2008 - 19:52

    Marja:

    Hoi Vincent,

    Je begint al een echte schrijver te worden, we genieten daar erg van, blijf dit nog zeker een paar dagen volhouden. Geniet nog maar van al die verwennerij en kijk goed hoe zij dat doen, dan kan jij dat op de 29e ons laten zien.

    Groetjes van vijf de Witjes.

  • 15 Augustus 2008 - 21:46

    H&k:

    Altijd al een cijfernöker geweest dus!

  • 16 Augustus 2008 - 04:43

    Regi:

    Hoi Vincent,
    Via google je blog gevonden. Wat een avonturen, leuk om ze te lezen.

  • 16 Augustus 2008 - 06:44

    Suze:

    Eindelijk een paar dagen vrij, kun je nu misschien wel elke avond naar dat HHH!
    Misschien worden die beachgirls ook nog wel gehuldigd.
    Veel plezier en erg veel succes met jureren. Duimen nu voor Epke!

  • 16 Augustus 2008 - 08:47

    Erik:

    Nou ja vin, heb je in ieder geval 1 vrouw op je schoot gehad daar o_< Vermoeid?! Geniet er maar van, als je thuis bent kan je weer slapen!!
    Kusjess
    Erik

  • 16 Augustus 2008 - 10:01

    Marleen Witteveen:

    he vincent,
    n ho?

    Ik zag je site in de krant staan.
    Erg leuk om je verhalen te lezen! Mooie belevenissen.
    China is een heel bijzonder land, ik heb er zelf vorig jaar een reis gemaakt en de chinese cultuur blijft je verbazen.
    Natuurlijk helemaal bijzonder dat je de spelen op deze manier mag beleven!

    Heel veel plezier en geniet ervan!

    groetjes

  • 16 Augustus 2008 - 10:32

    Lidy:

    Ben weer in beeld, een paar dagen weg geweest.(Terracotta leger in Assen gezien). Fijn dat het jureren goed gaat, moet toch wel met jouw capaciteiten. Zou je wel eens willen zien met die behaarde lange benen, misschien bij een wedstrijd "gewoon" in onze regio. Mooie oefeningen gezien en mee zitten jureren, zat er niet veel naast. Leuk dat je met iedereen op de foto staat, je geniet er van, is af te lezen op je gezicht.Genieten en nog eens genieten en daar hoort ook het HHH bij.
    Gr. Lidy

  • 16 Augustus 2008 - 12:44

    Suzan:

    Hey Vinnie,
    Terug van vakantie, dus "even" al je berichten gelezen. Klinkt allemaal echt super en zo ben ik er ook een beetje bij!
    Verheug me op de toestelfinales. Geniet ervan.
    Liefs, Suzan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Beijing

Mijn eerste reis

Jurylid turnen heren op de Olympische Spelen in Beijing

Recente Reisverslagen:

21 Augustus 2008

Het vertrek, de vlucht en de thuiskomst

19 Augustus 2008

Dinsdag

19 Augustus 2008

Dinsdag

19 Augustus 2008

Dinsdag

18 Augustus 2008

17 en 18 augustus
Vincent

Jurylid turnen heren op de Olympische Spelen in Rio de Janeiro

Actief sinds 30 Juli 2008
Verslag gelezen: 160
Totaal aantal bezoekers 142358

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2016 - 18 Augustus 2016

Olympische Spelen 2016 Rio de Janeiro

20 Augustus 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: